Je denkt dat je wel een moskee in je achtertuin mag bouwen ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef capricia het volgende:
Wat ik me afvraag:
Hoe komt zo'n megalomaan bouwwerk door de welstandscommissie?
Bedoel, als je een dakkapel of een schuur wil laten bouwen, dan krijg je daar soms al problemen mee...laat staan als je je huis wilt verven in een andere kleur dan de buren
Dat heb ik nou altijd gewild..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt dat je wel een moskee in je achtertuin mag bouwen ?
Ja, er worden toch wel meer afwijkende gebouwen gebouwd ? Gelukkig wel zeg. Daarom zie ik de relevantie met je dakkapel ook niet echt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd gewild..
Of ik koop er eentje in Amersfoort, lees net dat er daar een te koop staat..![]()
Maar zonder gekheid: Er is toch een welstandscommissie die dit soort plannen keurt?
ik zeg nit dat je de vrijheid van godsdienst niet mag hebben maar om nu die oerlelijken minarettes te pas en te onpas neer te gooien gaat te ver denk ik .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat we hier in Nederland vrijheid van godsdienst kennen. En van meningsuiting wat dat betreft. We gedogen immers ook synagogen.
[..]
Als je anderen de vrijheid niet gunt die je zelf ook geniet heb je hier in principe niets te zoeken. Gelukkig is Israel erg gastvrij voor medejoden, niks voor jou ?
Nee, de rechter kan er een stokje voor steken en niet de burgemeester.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
[..]
maar aboutaleb is NU burgermeester toch ! zo hij kan er een stokje voor steken . niet de oude burgermeester ,
en het gaat niet over lelijken gebouwen maar om lelijken moskee'en ,
sorry maar gewoon weg geen gezicht in het nederlands stadsbeeld .
zoals een kerk in het middenoosten geen gezicht is ,
en dat ook niet zomaar daar {middenoosten}gebouwd kan worden ..maar dat is een anderen onderwerp
Ach, met huichelaars als Pastors als wethouder die destijds dik achter dit plan stond was dat waarschijnlijk niet zo heel moeilijk. Een paar Dubaise olie-steekpenningen doen soms wonderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef capricia het volgende:
Wat ik me afvraag:
Hoe komt zo'n megalomaan bouwwerk door de welstandscommissie?
Bedoel, als je een dakkapel of een schuur wil laten bouwen, dan krijg je daar soms al problemen mee...laat staan als je je huis wilt verven in een andere kleur dan de buren
Je vervuilt het topic, slijmbalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zo hé Frutsel, dat is een grote bezem geweest.
Geen relevantie???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, er worden toch wel meer afwijkende gebouwen gebouwd ? Gelukkig wel zeg. Daarom zie ik de relevantie met je dakkapel ook niet echt.
Jep, Tweede topic. In navolging op de schoonmaak van vanmiddag.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
was een stofzuigerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
ER STAAT EEN GODVERGETEN VOETBALSTADION NAAST !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen relevantie???
Kom op man, woonwijk en dan die megamoskee erin dumpen.
Boehoe, je hebt geen humor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef SanSebastian het volgende:
[..]
Je vervuilt het topic, slijmbal
en alahvergeten huizen , dat is het punt nu nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef gelly het volgende:
[..]
ER STAAT EEN GODVERGETEN VOETBALSTADION NAAST !
DE anti-paapse Anglicanen mogen nu ook gewoon in Rooms Katholieke kerken komen idd. Zie niet in waarom dit voor moslims dus anders zu moeten zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:44 schreef telavivnick het volgende:
[..]
en huizen
een vraagje . kunnen moslims niet bidden in kerken ?? de paus is daar denk ik wel voor te porre
Mogen is wat anders dan doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
DE anti-paapse Anglicanen mogen nu ook gewoon in Rooms Katholieke kerken komen idd. Zie niet in waarom dit voor moslims dus anders zu moeten zijn.
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Mogen is wat anders dan doen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef Meki het volgende:
Moskeeen zijn een verrijking voor de hele wereld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |