quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef TNA het volgende:
Als je met je chipknip betaalt krijg je toch ook steeds minder kleingeld terug, aangebrande pannenkoek
Als overal een chipknip automaat staat wel jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef TNA het volgende:
Als je met je chipknip betaalt krijg je toch ook steeds minder kleingeld terug, aangebrande pannenkoek
Indrukwekkend. Je bent zeker ook boos omdat jouw bedragen altijd naar boven worden afgerond?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als overal een chipknip automaat staat wel ja
Nee hoor. Die 1 of 2 cent boeien me niet en uiteindelijk zal het wel gemiddeld goed uitkomen..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Je bent zeker ook boos omdat jouw bedragen altijd naar boven worden afgerond?
topidee. Mijn steun heb je. Als die chipknip toch niet afgeschaft gaat worden, dan zo maar...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik vind dat er een automaat moet komen waar je je chipknip op kunt laden door je kleingeld erin te gooien.
En als je uit gaat dan? Dan betaalt het merendeel van de mensen gewoon met munt- en/of papiergeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:20 schreef piepschuimblok het volgende:
Deze klacht is gewoon onterecht. Duidelijk niet over nagedacht van tevoren.
Als jij in een winkel gewoon pint heb je toch geen kleingeld over wat je kwijt wilt
Wauw, 1,83 euro, whooptidoo!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
en gratis tip: koop een spaarpotje en flikker daar al je muntjes in, moet je aan t einde van de maand eens kijken hoeveel je hebt
langs de bank brengen, ben je er vanaf
Ik zal Dirk eens een mailtje sturen, misschien dat hij wat kan realiserenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
topidee. Mijn steun heb je. Als die chipknip toch niet afgeschaft gaat worden, dan zo maar...
Betaal je je 30 euro aan boodschappen met uitsluitend kleingeld. Liefst met een lange rij achter jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
en gratis tip: koop een spaarpotje en flikker daar al je muntjes in, moet je aan t einde van de maand eens kijken hoeveel je hebt
langs de bank brengen, ben je er vanaf
dan krijg je ook niet veel wisselgeld terug, ik heb er namelijk soms wel 200 euro inzitten, ik gooi dan ook al mn muntgeld erin want ik heb een hekel aan muntgeld in mn broekzak, laat staan in mn portomoneequote:
nee joh, gewoon de bedrijfsleider aanspreken, of die t in wil wisselenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:30 schreef error_404 het volgende:
[..]
Betaal je je 30 euro aan boodschappen met uitsluitend kleingeld. Liefst met een lange rij achter je
Klopt, ik pin veel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan krijg je ook niet veel wisselgeld terug, ik heb er namelijk soms wel 200 euro inzitten, ik gooi dan ook al mn muntgeld erin want ik heb een hekel aan muntgeld in mn broekzak, laat staan in mn portomonee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |