Kennerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:52 schreef Adelante het volgende:
FC Utrecht heeft nog een miljonair achter de hand toch (Van Seumeren)
Ik denk eerder dat AZ niveautje Roda JC gaat worden komende jaren.
Ik postte al dat er iets is opgebouwd maar nu gaan de problemen komen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef beertenderrr het volgende:
Mensen die niet inzien dat Dirk weldegelijk wat voor AZ betekend heeftZonder Scheringa was er nooit een dergelijk stadion en een landstitel gekomen.
Waarschijnlijk wordt dit wel de laatste keer in een hele lange periode voor AZ dat de champions league bereikt wordt
Hey, jij was een van die grote bekkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef Genius-F het volgende:
Die vuile kankerapen van VI zitten sowieso alleen maar te stoken. Laatst heel artikel waarin ze vertellen dat het bestuur het zelf niet weet, maar zij weten pagina's ermee te vullen![]()
![]()
Nee, bovendien zitten er ook voordelen aan. Waarschijnlijk die achterlijke klappers eruit en met een beetje mazzel zitten er over 2 a 3 jaar nog enkel ECHTE supporters die niet voor tijd naar huis gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef Runfun het volgende:
[..]
Hey, jij was een van die grote bekken![]()
Waarschijnlijk wel. Dit jaar geen seizoenskaart omdat geld, maar beter wel snel kopen voordat ze onbetaalbaar en zeldzaam worden, en je minstens een nier moet afstaan voor het recht om een klef broodje unox te mogen eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Boks ouwe, ben je er vrijdag bij? ik zit op vakje K weetog
Ik heb ook geen seizoenskaart ik ga soms, avondwedstrijden zijn altijd leuk omdat: dronken supportersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Dit jaar geen seizoenskaart omdat geld, maar beter wel snel kopen voordat ze onbetaalbaar en zeldzaam worden, en je minstens een nier moet afstaan voor het recht om een klef broodje unox te mogen eten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef Runfun het volgende:
...en wat roepen de AZ supporters gisteren "D-i-r-k b-e-d-a-n-k-t, D-i-r-k b-e-d-a-n-k-t, D-i-r-k b-e-d-a-n-k-t" ... waarvoor eigenlijk? Ok, voor het opbouwen maar het lijkt straks waarschijnlijk op Vitesse dat met een half leeg (of half vol) stadion speelt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Vitesse de cultclub van Nederland is? A
Kom op, een dode vogel als clubicoon en verdwijnende onderbroeken, hoeveel meer cult wil je het hebben?quote:
Tsssk stelletje mooiweersupporters!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb ook geen seizoenskaart ik ga soms, avondwedstrijden zijn altijd leuk omdat: dronken supporters
Jajajjaajajajajajquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tsssk stelletje mooiweersupporters!
Ik heb wel een sezoenskaart, en ongeacht of het nou avond, middag of ochtend is, op een of andere manier sta ik altijd tussen de dronken supporters, en als ze niet dronken zijn dan zijn ze wel onder invloed van andere middelen....
Gingen ze het spellen, ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef Runfun het volgende:
...en wat roepen de AZ supporters gisteren "D-i-r-k b-e-d-a-n-k-t, D-i-r-k b-e-d-a-n-k-t, D-i-r-k b-e-d-a-n-k-t" ... waarvoor eigenlijk? Ok, voor het opbouwen maar het lijkt straks waarschijnlijk op Vitesse dat met een half leeg (of half vol) stadion speelt.
mijn reden is dat ik een lamme poepzak ben die de helft van de tijd op zondag geen idee heeft hoe ie nu weer is wakker geworden, maar beter dat we dat maar weer combineren met blauwbekken langs de lijn en een beetje schreeuwen, naar dingen enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jajajjaajajajajaj
Ik zou ook wel elke wedstrijd er heen willen gaan maar dat heeft andere redenen
was ook geen reactie op de OPquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:19 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ik postte al dat er iets is opgebouwd maar nu gaan de problemen komen...
Die 6000 net als vroegâh. Die 11000 anderen rennen weer even hard naar Ajax terug.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, bovendien zitten er ook voordelen aan. Waarschijnlijk die achterlijke klappers eruit en met een beetje mazzel zitten er over 2 a 3 jaar nog enkel ECHTE supporters die niet voor tijd naar huis gaan
Vitesse.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]AZ vergelijken met Vitesse
Iedereen weet toch dat Vitesse de cultclub van Nederland is? AZ moet nog veel cult-acties uitvoeren om niveau'tje Vitesse te worden.
sarcastisch bedoeld?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef Runfun het volgende:
Dat hedde ge van mij hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:52 schreef Adelante het volgende:
Ik denk eerder dat AZ niveautje Roda JC gaat worden komende jaren.
Er was ook een spandoek:quote:
Zeg dan gewoon:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hedde ge van mij he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat postte ik gisteren in het Sta op als je voor Dirk bent ofzoiets topic
Maar na een nacht slapen denk ik dat AZ niveau'tje Telstar gaat worden.
Absoluut!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef InternetNinja het volgende:
Er was ook een spandoek:
"OOK ZONDER GELD BLIJFT DIRK ONZE HELD" o.i.d.
Die lui menen het daar gewoon.![]()
Mensen die dirk niet als een oplichter zienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Absoluut!
Wij kijken nl. wel verder dan wat Radar- & Kassa-uitzendingen.
a.k.a. klapveequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die dirk niet als een oplichter zien!
Ik zie meer dan dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die dirk niet als een oplichter zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |