Trouw met me lieve schatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:15 schreef chocolonely het volgende:
Stom.
Maar cassave kroepoekde bami of de nasi is maar voor d'r bij.
Je krijgt twee pakjes, dus je hoeft niet te kiezen, want je kan van beide één nemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:09 schreef Cryothic het volgende:
Net op de radio een reclame voor een bekend Kroepoek merkje.
Je hoort een man en een vrouw discussieren over of het nou Bami of Nasi wordt.
En dan komt er een 3de stem, die zegt:
Je hoeft niet meer te kiezen tussen Bami of Nasi, want bij aankoop van 2 pakken Kroepoek krijg je nu 2 pakjes Bami of Nasi gratis
WTF?
Klacht: reclame die duidelijk een misleidend doel heeft. Je koopt kroepoek in de hoop niet meer te hoeven kiezen, en vervolgens sta je in de winkel weer voor dezelfde keuze.
Sub-klacht: ik krijg zin in Bami terwijl ik op m'n werk zit.
Dat zegt ie er dus niet bij....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Je krijgt twee pakjes, dus je hoeft niet te kiezen, want je kan van beide één nemen.
Ik krijg nu ook zin in Bami terwijl ik op m'n werk zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:09 schreef Cryothic het volgende:
Sub-klacht: ik krijg zin in Bami terwijl ik op m'n werk zit.
jij hebt best een toepasselijke naam voor een bami/kroepoek topic...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, dat is idd een kut-reclame op de radio...
Volgens mij Kro-epo-ekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:19 schreef Salatrel het volgende:
is het eigelijk kroe poek of kroep oek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |