Lekker nummer inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Blaxje het volgende:
Officieel uit nu op vinyl (en opnieuw gemastered):
Beest van een track als je het mij vraagt.
als ik electrohouse compilaties zoek krijg ik allemaal van die latin- achtige house gregor salto stijl.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Drinky het volgende:
Electrohouse?
Meer electro dan house, dat dan weer wel.
okee zal ik proberen thanxquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef icebliss het volgende:
Genre is inderdaad nogal vaag. Zoek eens naar 't genre Fidget, dat is over het algemeen wat harder.
Dit wordt wel heel erg kazig..quote:
Beetje TMFhitje ofzo idd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gigantisch homofielendeuntje
topic ban!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
pff... rustig maar...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Slickk het volgende:
Wat een slappe hap is dat zeg. TMFhitje inderdaad...
Haezer is superdik jaquote:
Ik blijf ook altijd nieuwe namen ontdekken. Het is geen strakomlijnd genre en dat maakt het ook wel mooi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Even een tvp, dit genre kan me op z'n tijd ook wel bekoren, maar ken nog een hoop van de in dit topic genoemde namen niet.
5 maart ben ik bij The Bloody Beetroots te vinden in ieder geval.
In WATT?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Even een tvp, dit genre kan me op z'n tijd ook wel bekoren, maar ken nog een hoop van de in dit topic genoemde namen niet.
5 maart ben ik bij The Bloody Beetroots te vinden in ieder geval.
Alvast een voorproefje: http://soundcloud.com/supersanity/super-sanity-live-minimixtapequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Oh, nouja als ik er toch ben, waarom niet.
Goeie mix, maar dit heeft echt niks met electro(clash) te maken,quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef r0flc0pt3r het volgende:
moet wel beetje meer leven hier in hoor!
daarom even een lekkere mixtape van Stereo Heroes:
StereoHeroes - Action Pack (The Mixtape)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |