In het producerstopic in UVT kijken is ook wel een tip.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef Drinky het volgende:
Deze remix van Justice is ook wel vet(alhoewel het wat soft is)
Ik wil zelf ook gaan mixen/electro maken, maar heb geen flauw idee waar te beginnen? Cubase en Ableton live heb ik al, maar snap er echt de ballen van. Zijn er mischien workshops ofzo?
Ook goed. Niet dat ik zelf veel met electro doe, maar paar vrienden van me doen goede dingen op ableton. Voornaamste voorwaarde om daar goede muziek op te maken is dat je een goede muziekkennis hebt. En dan bedoel ik eigenlijk in zelf instrument bespelen. Gitaar is goed, piano (of keyboard) vele malen beter.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb een aantal jaar geleden 3 jaar keyboardles gehad, daar is mij nog wel wat van bijgebleven(helaas heb ik m'n keyboard vorig jaar verkocht), kijken of ik mischien voor goedkoop een synthesizer kan krijgen
Woon zelf in Eindhoven, maar ik denk dat ik er wel heen kan.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:12 schreef icebliss het volgende:
Weet niet of je in Amsterdam woont, maar Studio 80 heeft een gratis workshop met Ableton aankomende maandag. Ga er misschien zelf ook heen om even te kijken of het wat is.
Dat is best een lekkere mix, ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Drinky het volgende:
Luister steeds meer Wolfgang Gartner, die gozer maakt ook wel goede muziek
Thanks ! Ik ga regelen dat ik er 6 maart bij ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Tommy-Tea het volgende:
4 Maart 2010 Bloody Beetroots in Nijmegen @ Doornroosje.
6 Maart 2010 Bloody Beetroots (+Boemklatsch) in Amsterdam @ Paradiso
Mehehequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef couleurs het volgende:
Best belachelijk dat het dit jaar niet gewoon in Nederland was aangezien het vorig jaar uitverkocht was.
Vet, ben er 6 maart bij. Is 5 Days Off trouwens, staan nog meer vette namen in Paradiso en Melkweg. Vorig jaar nog Diplo, Boy 8 Bit en Fake Blood gezien tijdens 5 Days Offquote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Tommy-Tea het volgende:
4 Maart 2010 Bloody Beetroots in Nijmegen @ Doornroosje.
6 Maart 2010 Bloody Beetroots (+Boemklatsch) in Amsterdam @ Paradiso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |