The Subs.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laat maar even weten wat je van de livesets vond. Die van Calvin Harris en Justice spreken mij zelf wel aan.
Ik kwam zojuist ook nog deze tegen
The Subs Winter mixtape
[..]
Jemig wat een fucking harde banger man! Echt die gaat ff non-stop aan, bedankt! Kende dit helemaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef Blaxje het volgende:
De nieuwe Danger. Geniale man als je het mij vraagt.
Goede mixquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laat maar even weten wat je van de livesets vond. Die van Calvin Harris en Justice spreken mij zelf wel aan.
Ik kwam zojuist ook nog deze tegen
The Subs Winter mixtape
[..]
Zo zeg, die kende ik nog niet. Super muziek man, ben benieuwd naar dat album waar deze track op staat. Ouder werk uit 2007 klinkt ook lekker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Tubular bells gesampledquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Is niet eerder uitgebracht geloof ik, stond alleen op die Boemklatsch mixtape toch? En heel vreemd dat 'ie nu langzamer is. Klinkt voor geen meter als je die andere gewend bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef icebliss het volgende:
Blijkbaar wordt Spikkeltjes (Boemklatsch ft. Faberyayo) (opnieuw?) uitgebracht onder Lektroluv:
Hij is wel langzamer dan het origineel, zoals mensen ook zeggen in de comments.
Subs Remix.
Edit:
Kan hier trouwens ook wel bij: 26 februari staat Dr.Lektroluv met o.a. Sound of Stereo in Doornroosje, Nijmegen. Ik ben er waarschijnlijk wel bij. Week daarna is Bloody Beetroots ook, maar die ga ik in Amsterdam zien voor de variatie![]()
Dat begrijp ik wel, wist niet hoe het huidige beleid van FOK! was. Dan is dat vanaf nu helderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb zojuist een hoop linkjes verwijderd.
Deze verwezen bijna allemaal naar bepaalde setjes & mixtapes. Nu zal het best zo zijn dat ze vrij gegeven zijn door de DJ's zelf, maar dat wil nog niet zeggen dat FOK! de downloads toestaat.
Het plaatsen van de naam/titel is voldoende. Ik heb ze allemaal gecontroleerd en iedere mix is gewoon via google te vinden.
Mijn vraag aan jullie is om geen downloads meer aan te bieden in MUZ.
bvd
deze is idd vetquote:
Het wordt ieder jaar wel iets minder in mijn ogen, maarja vergeleken met 2007 met Daft Punk in de HMH en daarna Proxy, Tiga, Digitalism, SebastiAn, Uffie & Feadz en Boys Noize in de Melkweg op één avond is dat niet zo raar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[03-07 maart 2010] 5DAYSOFF, Amsterdam Hele programma.
Lekker nummer inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Blaxje het volgende:
Officieel uit nu op vinyl (en opnieuw gemastered):
Beest van een track als je het mij vraagt.
als ik electrohouse compilaties zoek krijg ik allemaal van die latin- achtige house gregor salto stijl.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Drinky het volgende:
Electrohouse?
Meer electro dan house, dat dan weer wel.
okee zal ik proberen thanxquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef icebliss het volgende:
Genre is inderdaad nogal vaag. Zoek eens naar 't genre Fidget, dat is over het algemeen wat harder.
Dit wordt wel heel erg kazig..quote:
Beetje TMFhitje ofzo idd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gigantisch homofielendeuntje
topic ban!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
pff... rustig maar...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Slickk het volgende:
Wat een slappe hap is dat zeg. TMFhitje inderdaad...
Haezer is superdik jaquote:
Ik blijf ook altijd nieuwe namen ontdekken. Het is geen strakomlijnd genre en dat maakt het ook wel mooi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Even een tvp, dit genre kan me op z'n tijd ook wel bekoren, maar ken nog een hoop van de in dit topic genoemde namen niet.
5 maart ben ik bij The Bloody Beetroots te vinden in ieder geval.
In WATT?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Even een tvp, dit genre kan me op z'n tijd ook wel bekoren, maar ken nog een hoop van de in dit topic genoemde namen niet.
5 maart ben ik bij The Bloody Beetroots te vinden in ieder geval.
Alvast een voorproefje: http://soundcloud.com/supersanity/super-sanity-live-minimixtapequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Oh, nouja als ik er toch ben, waarom niet.
Goeie mix, maar dit heeft echt niks met electro(clash) te maken,quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef r0flc0pt3r het volgende:
moet wel beetje meer leven hier in hoor!
daarom even een lekkere mixtape van Stereo Heroes:
StereoHeroes - Action Pack (The Mixtape)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |