Fire Power vond ik een briljant nummerquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:13 schreef Blaxje het volgende:
De nieuwe Wolfgang Gartner staat op zijn MySpace: http://www.myspace.com/djwolfganggartner
Undertaker. Gru-we-lijk dik!
Surkin is een baas. Next of kin is echt geniaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Surkin, crappy kwaliteit maar klinkt ok:
Nou dan doen we het maar weer zo:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef icebliss het volgende:
Nog een shitload aan mixjes van bekende en onbekendere dj's:
-knip-
Oh My God It's Techno Music is ook actief op Youtube, aanrader want er worden bijna dagelijks nieuwe platen geüpload.
Ik snap dat je elkaar wil voorzien van strakke setjes/mixen. Vooral voor diegene die er wel van houdt maar er niet dagelijks mee bezig is, is het krijgen van dat soort linkjes een heerlijk iets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Slickk het volgende:
Daardoor gaan topics als dit een beetje dood eerlijk gezegd - het leeft op links naar toffe muziek.
..... en google doet de rest.quote:OMGITM Supermix 18
Natuurlijk, ik begrijp het ook echt wel. Het is alleen dat de 'electro' van tegenwoordig zo enorm verschillend is en het niet een vast muziekgenre is. Bij Rock weet je wat precies wat mensen bedoelen, maar bij Electro dus totaal niet en vandaar dat er best veel verschillende links hier voorbij komen, voordat er uberhaupt gediscussieerd kan worden van dat is echt harde electro en dat weer niet. Maar ik heb wel een aantal blogs die ik volg qua electro-muziek en die ik zeker kan aanraden, dat mag ik nog wel gewoon hier neerzetten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik snap dat je elkaar wil voorzien van strakke setjes/mixen. Vooral voor diegene die er wel van houdt maar er niet dagelijks mee bezig is, is het krijgen van dat soort linkjes een heerlijk iets.
Maar we willen graag zien dat er hier gediscussieerd/ge-ouwehoert wordt over die muziek.
En inderdaad, om te voorkomen dat dit straks puur een request- / dumpplaats wordt copyrighted material, staan we geen (directe)downloadlinkjes toe in MUZ.
De link naar OMGITM laat ik nu wel even staan.
Wat een creatieve onder jullie ook kan doen is alvast een mooie OP voor #2 maken en daar een paar handige sites in zetten- zodat daarna alleen maar verwezen hoeft te worden naar de naam.
Bijv:
[..]
..... en google doet de rest.
Een link naar een gratis promotie mix, op notabene de eigen soundcloud pagina van de betreffende artiest (congorock) is ook al verboden?quote:edit; dude, serieus?!![]()
nog 'n keer en er volgt een ban.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:05 schreef icebliss het volgende:
Hier de OP voor het volgende topic:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/electronewstyle
Inderdaad, wat plaatjes e.d. om het een beetje op te leukenquote:Als iemand nog iets wil toevoegen: graag. Zoals een banner en/of kopjes, ik heb hier helaas geen photoshop anders had ik ook wel een bannertje gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |