Simpel, dan is de druk hoog genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb vakantie maar moet nogal veel voor school doen dus ik maakte gister van 24:00 tot 3:30 project af. Waarom kan het op dat tijdstip wel?
klacht: school
Dat doe je in een half uurtje met paint (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik gisteren om half 3 voor mijn neus dus
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat doe je in een half uurtje met paint ()
Autocad 2010.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt prima. Mensen die maar niet willen vernieuwen en maar blijven in autocad 2006quote:
Om een fok kwaliteits klb paint te maken wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat doe je in een half uurtje met paint ()
In de bouwkunde werkzaam zijn en revit niet kennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Werkt prima. Mensen die maar niet willen vernieuwen en maar blijven in autocad 2006
revit..ken ik niet
Om te tekenen is het een stuk makkelijker, voor details gebruik ik wel autocad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Werkt prima. Mensen die maar niet willen vernieuwen en maar blijven in autocad 2006
revit..ken ik niet 3D programma. Lastiger om te tekenen? Moet die nog downloaden
Ja wij kregen dus alleen les in autocad.. Maar revit klinkt goed dus. Nu geen tijd om het onder de knie te krijgen maar zal het daarna zeker proberen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Om te tekenen is het een stuk makkelijker, voor details gebruik ik wel autocad.
Wat moet dit voorstellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
appartement jongenquote:
Je tekent gewoon je plattegrondje en dan geef je alles later een hoogte, hoef je je gevels ook niet meer te tekenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja wij kregen dus alleen les in autocad.. Maar revit klinkt goed dus. Nu geen tijd om het onder de knie te krijgen maar zal het daarna zeker proberen.
Maar hoe werkt dat dan met dat 3d gebeuren? Moet je alle maten en alles invoeren telkens qua hoogte en materialen..
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je tekent gewoon je plattegrondje en dan geef je alles later een hoogte, hoef je je gevels ook niet meer te tekenen.
blablablaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Aestivate het volgende:
Appartementen tekenen wat een kind van 6 nog kan doen een studie noemen.
Probeer jij maar eens een schaaltekening te maken, dat lukt je nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Aestivate het volgende:
Appartementen tekenen wat een kind van 6 nog kan doen een studie noemen.
Windows 7quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
En welke moet je nou hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je tekent gewoon je plattegrondje en dan geef je alles later een hoogte, hoef je je gevels ook niet meer te tekenen.
Revit Architecture. Met die andere kun je hele leuke plaatjes van constructies maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En welke moet je nou hebben?
Revit structure of Revit Architecture?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een schaaltekening te maken, dat lukt je niet
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Revit Architecture. Met die andere kun je hele leuke plaatjes van constructies maken.![]()
Ja die maak je gewoon met architecturequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja.. Maar bouwkundige tekeningen zoals autocad doe je ook gewoon in architecture? Structure is zeker voor constructeurs of zo?
Handig hoor, komop zeg daar zitten bepaalde functies niet in. Autocadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Sox het volgende:
Lol! gebruik gewoon de Build editor( van Duke Nukem en Blood)
[ afbeelding ]
Ja geen centjesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef ManianMan het volgende:
@kurk_droog
Is het niet handiger om een groter scherm te nemen, je moet tienduizend keer op en neer scrollen toch
Je zat toch op school ofnie, hebben ze daar nog kleinere schermpjesquote:
Dat is mijn eigen schermquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je zat toch op school ofnie, hebben ze daar nog kleinere schermpjesLekker dat scrollen
![]()
Ik zou ze aansprakelijk stellen voor RSI
Er is allang een nieuwe versie uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen scherm
Op school autocad is kutwindows uit jaar 0 en acad 2006
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Er is allang een nieuwe versie uit, ik dacht acad 200910
![]()
Windows XP zeker met een brakke computer met een Pentium 4 processor en andere onderdelen waar deze processor compatible mee is.![]()
School en computers![]()
Thuis lekker studeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |