Simpel, dan is de druk hoog genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb vakantie maar moet nogal veel voor school doen dus ik maakte gister van 24:00 tot 3:30 project af. Waarom kan het op dat tijdstip wel?
klacht: school
Dat doe je in een half uurtje met paint (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik gisteren om half 3 voor mijn neus dus
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat doe je in een half uurtje met paint ()
Autocad 2010.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik gisteren om half 3 voor mijn neus dus
Werkt prima. Mensen die maar niet willen vernieuwen en maar blijven in autocad 2006quote:
Om een fok kwaliteits klb paint te maken wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat doe je in een half uurtje met paint ()
In de bouwkunde werkzaam zijn en revit niet kennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Werkt prima. Mensen die maar niet willen vernieuwen en maar blijven in autocad 2006
revit..ken ik niet
Om te tekenen is het een stuk makkelijker, voor details gebruik ik wel autocad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Werkt prima. Mensen die maar niet willen vernieuwen en maar blijven in autocad 2006
revit..ken ik niet 3D programma. Lastiger om te tekenen? Moet die nog downloaden
Ja wij kregen dus alleen les in autocad.. Maar revit klinkt goed dus. Nu geen tijd om het onder de knie te krijgen maar zal het daarna zeker proberen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Om te tekenen is het een stuk makkelijker, voor details gebruik ik wel autocad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |