SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben je belazerd, ze beet mn tong zo'n beetje tot bloedens, dus vandaar die aidsvraagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef afcajos het volgende:
Whehe heb je haar nog wel geneukt dan?
Volgens mij ben je al stervende...quote:Moet ik nou een aidstest doen volgens jullie?
Komp nou, er is ook nog zoiets als een concubatiettijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al stervende...
Engelsen kennen dat nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Komp nou, er is ook nog zoiets als een concubatiettijd
Incubatie...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het zou kennen dat alcohol het proces verspoedigtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Engelsen kennen dat niet, leuk dat je er was
Nou het zou haar tweelingzussiie kennen zijn, alleen die mijne was roodharigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
TS en de dame in kwestie (links):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast rechts, kijkt ook niet blij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef je tot het einde van de weekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het zou kennen dat alcohol het proces verspoedigt
mooi kapsel, daar scoren ze wel meequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Meer chicks die TS wilde playen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS.. je verdient zoveel beter..![]()
je stelt me zwaar teleur![]()
Waarom gaat dit vrijwillig op de foto.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hey man waar kan je die cornito's halen.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:53 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Hey man waar kan je die cornito's halen.
Die rechtergast moet huilenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het een inteeltvolkje is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
We dwalen af. Maar waarom zijn bijna alle Engelse wijven toch zo teringlelijk?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat ze het stuur aan de rechterkant hebben zitten.
Omdat de genenpoel op zo'n eiland op een gegeven moment gewoon leegverbruikt is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
We dwalen af. Maar waarom zijn bijna alle Engelse wijven toch zo teringlelijk?
Dat toch niet Billy Piper?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:34 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Omdat het een inteeltvolkje is?
Om dit topic na al die enge dingen wat op te frissen hier even een wat mooiere Engelse dame:
[ afbeelding ]
(ze heeft ook zo'n lekkere achternaam)
Wat een hete links!quote:
Ja geil! Turquoisequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef MikeLitoris het volgende:
Nou je maakt wel wat mee he.WTF ia a fipo?? !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
gvd 4000x4000quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:19 schreef solaire het volgende:
De tering, m'n computer begint gewoon te flippen van deze plaatjes.
jongens toch
Oh god wat een monstersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Da's Billie Piperquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat toch niet Billy Piper?
Inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en die enorm grote plaatjes doen het ook nog niet eens.
Ach, liever een keer een kotstong van een engelse trol naar binnen in 1 of ander vaag europees vakantie oord dan dat je je PC stoel nooit afkompt met aan de ene je lamme muisarm en aan de andere kant ruk-RSI verschijnselen......quote:
Eerder ontblauwt, want ik had een paar biertjes op maar door die actie van dat wijf was ik op slag broodnuchter.quote:
Billie rules!quote:
Kees Kankerkachel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |