Gezellig avondje stappen... Waar gaat het heen als je als Britse soldaat zelfs niet meer veilig bent voor hordes criminele straatterrorsiten met paardestaart of vlechtjes in. Zulke No-Go area's hebben we hier in Nederland gelukkig nog niet, maar ik denk dat dit een mooie waarschuwing voor ons is.quote:Vrouwen mishandelen soldaat
Grimsby - Vijf dronken Britse vrouwen hebben op straat een militair in elkaar geslagen.
De 38-jarige Matthew Campbell werd zonder aanleiding geschopt en geslagen. Hij hield daar onder meer een hoofdwond aan over.
De vrouwen, in de leeftijd van 21 tot 42 jaar, zijn familie van elkaar. Ze stopten pas met de mishandeling toen de politie arriveerde.
In eerste instantie hielden ze vol dat de man hen eerst aanviel. Maar de beveiligingsbeelden die werden getoond in de rechtbank lieten iets heel anders zien. De vijf zijn veroordeeld tot zes maanden gevangenisstraf, meldt The Sun.
Had hij zijn uniform aan dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef Sjaakz het volgende:
Gezellig avondje stappen... Waar gaat het heen als je als Britse soldaat zelfs niet meer veilig bent voor hordes criminele straatterrorsiten met paardestaart of vlechtjes in. Zulke No-Go area's hebben we hier in Nederland gelukkig nog niet, maar ik denk dat dit een mooie waarschuwing voor ons is.
Ik link niet graag naar de telegraaf, maar vooruit... hij staat erin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef SpecialK het volgende:
Link naar bron?
Dan moet je ook niet nieuws uit de telegraaf/sun/prive posten. Dan vraag je gewoon om problemen natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik link niet graag naar de telegraaf, maar vooruit... hij staat erin.
Ja, nou, ik zal nooit meer dezelfde zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon om problemen natuurlijk
Als je niet als zodanig herkenbaar bent, ben je gewoon een burger inderdaad. Het maakt het niet erger/ minder erg, maar om dan te zeggen dat je als Brits soldaat niet meer over straat kunt, slaat nergens op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:46 schreef Sjaakz het volgende:
Hoezo? Ben je alleen soldaat als je je uniform aanhebt?
Nou, toch wel hè... Dat is namelijk het enige wat ik van de man weet... Dat het een soldaat is. Het is ook een feitje wat hem onderscheidt van de gewone man op straat, aangezien hij vanwege zijn beroep getraind is met geweld om te gaan of dit toe te passen. Als dit dus een soldaat kan overkomen ga ik er vanuit dat het de meeste mannen kan overkomen. Daarbij staat het gewoon in de titel en alle versies van dit bericht die ik heb gelezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je niet als zodanig herkenbaar bent, ben je gewoon een burger inderdaad. Het maakt het niet erger/ minder erg, maar om dan te zeggen dat je als Brits soldaat niet meer over straat kunt, slaat nergens op.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Mag vrouwen svp tussen aanhalingstekens in de TT? Wat een tonka's.
Je mist het punt. Die vrouwen vallen gewoon een man aan, die blijkbaar soldaat is. Ze vallen hem niet aan omdát hij een soldaat is..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nou, toch wel hè... Dat is namelijk het enige wat ik van de man weet... Dat het een soldaat is. Het is ook een feitje wat hem onderscheidt van de gewone man op straat, aangezien hij vanwege zijn beroep getraind is met geweld om te gaan of dit toe te passen. Als dit dus een soldaat kan overkomen ga ik er vanuit dat het de meeste mannen kan overkomen. Daarbij staat het gewoon in de titel en alle versies van dit bericht die ik heb gelezen.
Verder maakt het het gedrag van die vrouwen inderdaad niet erger, maar ik vind het toch maar een vreemd 'iets' om als argeloze lezer over te 'vallen' en zeker niet irrelevant.
Hoeveel heb je er ooit gezien dan? 2? 3? En dan concludeer jij meteen maar dat ze allemaal lelijk zijn?quote:
Engeland is nooit beschaafder geweest dan de rest van Europa. Alleen naar buiten toe wisten ze tot 90 jaar geleden nog een beetje de schijn hoog te houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef Roi het volgende:
Engeland__ ! Wat zijn die afgedaald zeg.
Wou net zeggen... Dit doen die Engelsen al eeuwen met verve.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Engeland is nooit beschaafder geweest dan de rest van Europa. Alleen naar buiten toe wisten ze tot 90 jaar geleden nog een beetje de schijn hoog te houden.
Keeping up appearances, zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |