zwanger niet, maar wel sexueel bevredigen. Gewoon telefoon in dr doos en op tril functie zetten en dan bellen. Kost wel wat, maar goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:40 schreef Remsjo het volgende:
Nog ff en je kan een vrouw zwanger maken met je mobieltje![]()
Als je dan een hoertje vuist kan je meteen betalenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef Roi het volgende:
liever gewoon een chip in m'n arm aangesloten op mijn rekeningnummer.
Ja dat zal inderdaad heel duur zijn, als er niet wordt opgenomenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
zwanger niet, maar wel sexueel bevredigen. Gewoon telefoon in dr doos en op tril functie zetten en dan bellen. Kost wel wat, maar goed
Ik dacht dat het al oktober 2009 was, blijken we nog in mei 2007 te levenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:40 schreef Remsjo het volgende:
Rabo Mobiel, Capgemini, Sioux, Yoonison en Coca-Cola Enterprises Nederland B.V. zijn in mei 2007 een proef gestart om de populaire Coca-Cola automaten te voorzien van NFC-Technologie. Hiermee wordt verbinding gemaakt met de "Minitix" online portemonnee, waardoor de klant met zijn, van een NFC chip voorziene, mobiele telefoon kan betalen voor een blikje Coca-Cola, Cola-Light, Fanta en Sprite.
Gebruikers hebben tot nu toe op 19 verschillende locaties gebruik gemaakt van de Coca-Cola automaat met NFC. Zij reageren positief op deze ervaring, de snelheid van de transactie, het gemak en de nieuwe manier van aankopen doen met behulp van de mobiele telefoon.
Nog ff en je kan een vrouw zwanger maken met je mobieltje![]()
Klacht: Het word steeds gekker vandaag de dag
kun je net zo goed 1987 zeggenquote:
AWESOME!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je dan een hoertje vuist kan je meteen betalen!
Ai, nog zeker tweeëneenhalf jaar Balkenende!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al oktober 2009 was, blijken we nog in mei 2007 te leven
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je dan een hoertje vuist kan je meteen betalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |