quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Dat gebeurde mij dus vanmorgen
Dus ik snel wat kleren zoeken, naar een taxi rennen, en die heeft mij in recordtijd bij de universiteit gedropt; waarvoor hulde!
En zo was ik 5 minuten te laat maar ik mocht nog wel het tentamen maken, waarvoor hulde aan de hoogleraar!
Nu maar hopen dat ik het gehaald gefaald heb
neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Targhor het volgende:
Zo, jij hebt standaard een taxi voor de deur staan?
Dat is wel een beetje 3 havo niveauquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:34 schreef Adelante het volgende:
Tentamens bij de marine? Moest je alle zeeën en oceanen kunnen benoemen?
Bij mij mag je tot een half uur na 't begin gewoon naar binnen lopen, heb ook wel gezien dat mensen na 3 kwartier werden toegelaten als nog niemand de zaal had verlatenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
En zo was ik 5 minuten te laat maar ik mocht nog wel het tentamen maken, waarvoor hulde aan de hoogleraar!
Lees je in jij newbiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Targhor het volgende:
Zo, jij hebt standaard een taxi voor de deur staan?
mmmkay...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Lees je in jij newbie!
Dit is Jitz, een erg rijk en erg lui persoon dat FOK! vereert door hier te posten. Hij heeft het gewoon gemaakt!
Hij voert de hele dag geen ruk uit, krijgt er blijkbaar dik voor betaald, en vult zijn dag met het bouwen van infrastructuur op zijn bureau met dingen voor handen(architectonische meesterwerkjes al zeg ik het zelf )
Hij typt niet, er wordt voor hem getypt. Hij zit met een dikke cubaanse in een massagestoel, zijn secretaresse te commanderen wat ze op FOK! moet typen!
Nogmaals, eerst inlezen voordat je poep post
bij mij heb je maar een kwartier. Het zou dus om 8:30 beginnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Bij mij mag je tot een half uur na 't begin gewoon naar binnen lopen, heb ook wel gezien dat mensen na 3 kwartier werden toegelaten als nog niemand de zaal had verlaten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Lees je in jij newbie!
Dit is Jitz, een erg rijk en erg lui persoon dat FOK! vereert door hier te posten. Hij heeft het gewoon gemaakt!
Hij voert de hele dag geen ruk uit, krijgt er blijkbaar dik voor betaald, en vult zijn dag met het bouwen van infrastructuur op zijn bureau met dingen voor handen(architectonische meesterwerkjes al zeg ik het zelf )
Hij typt niet, er wordt voor hem getypt. Hij zit met een dikke cubaanse in een massagestoel, zijn secretaresse te commanderen wat ze op FOK! moet typen!
Nogmaals, eerst inlezen voordat je poep post
uiteraardquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Ook jij verdient hulde met zo'n post
net alsof ik dat normaal wel doequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef ufopiloot het volgende:
Een taxi nemen voor een tentamen![]()
Strevertje.
Daarom juist, waarom een taxi nemen voor een tentamen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net alsof ik dat normaal wel doe
ik heb maar 2 kansen voor ieder tentamen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Daarom juist, waarom een taxi nemen voor een tentamen?Je mag het toch nog 10 keer overdoen, en je mag binnen komen wanneer je wilt, of het nou 5 of 50 minuten te laat is.
10 keer overdoen is dan weer overdreven...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Daarom juist, waarom een taxi nemen voor een tentamen?Je mag het toch nog 10 keer overdoen, en je mag binnen komen wanneer je wilt, of het nou 5 of 50 minuten te laat is.
quote:
mocht dat zo zijn dan kan ik tenminste bekijken waar het dan aan ligt en de volgende keer wel een voldoende halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef MikeLitoris het volgende:
Je had net zo goed in je bed kunnen blijven liggen je haalt toch een onvoldoende
Lag aan te lang in je nest liggenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mocht dat zo zijn dan kan ik tenminste bekijken waar het dan aan ligt en de volgende keer wel een voldoende halen.
dat had ik dus gisteravond, daarom zal ik me wel verslapen hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag een tentamen, maar gelukkig wel om 18:30. Hoef ik tenminste niet vroeg op te staan.
nee, want ik heb dus wel geleerd en het tentamen gemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lag aan te lang in je nest liggen
op de een of andere manier, heb ik het idee dat mocht TS geweigerd zijn omdat hij te laat was, hij echt zo zou kijken!'quote:
zo kijk ik al de hele dag naar alles wat ik raar vindquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:20 schreef jagga het volgende:
[..]
op de een of andere manier, heb ik het idee dat mocht TS geweigerd zijn omdat hij te laat was, hij echt zo zou kijken!'
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat je alarm dat express deed.
Zou belachelijk zijn als zoiets per ongeluk ging.
Dus zo slecht gaat het nu ook weer niet met de student anno 2009. Waarom laat je je niet oppikken thuis door de taxi ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Dus ik snel wat kleren zoeken, naar een taxi rennen, en die heeft mij in recordtijd bij de universiteit gedropt; waarvoor hulde!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zo kijk ik al de hele dag naar alles wat ik raar vind
waarom zou ik? Dan moet ik thuis wachten op dat ding, terwijl er 2 straten verder een stuk of 5 staan te wachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus zo slecht gaat het nu ook weer niet met de student anno 2009. Waarom laat je je niet oppikken thuis door de taxi ?
Wederom, lees je in?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus zo slecht gaat het nu ook weer niet met de student anno 2009. Waarom laat je je niet oppikken thuis door de taxi ?
en omdat ik één keer met de taxi ga, zijn alle studenten ineens rijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
dat zou je wel willen hè?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Pics ter bewijs dat jij zo een hoofd kan trekken!
maar jij woont dan ook in de bezemkast van je schoolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sta altijd zo laat op als ik 25 min later tentamen heb.
Campus ja! met 5 min kan ik in de collegezaal zijn!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar jij woont dan ook in de bezemkast van je school
zit je me nu te fucken door zogenaamd onder een verkeerd account te posten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
Die elitaire kut topics lijken tegenwoordig weer als paddestoelen uit de grond te komen nu php weer actief is.
bijna een uur met de bus + metro.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:52 schreef chocolonely het volgende:
Vraaaagje: hoe lang is je reistijd anders altijd naar school? Fiets, bus, trein?
Ik zou er zelfs geld voor willen betalen !quote:
Waar zie jij elitaire topics?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
Die elitaire kut topics lijken tegenwoordig weer als paddestoelen uit de grond te komen nu php weer actief is.
Ik ben het echt man maar ik kan me voorstellen dat je het niet zeker weet omdat ik nu geen spelvoudten maak.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zit je me nu te fucken door zogenaamd onder een verkeerd account te posten?
Yepquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en omdat ik één keer met de taxi ga, zijn alle studenten ineens rijk?
Nou ja zeg, doe dat even bij iemand andersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs geld voor willen betalen !
wat ik al niet over heb voor een beetje bevrediging van mijn homo-nieuwsgierigheid(en jitz hier mag je geen ranzige zin van maken met een qoute!
)
Een schop onder je riem kan je krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het echt man maar ik kan me voorstellen dat je het niet zeker weet omdat ik nu geen spelvoudten maak.
Maar ik had wel een hart onder de riem van je verwacht
Komop, verwacht je wel van jezelf dat je het hebt gehaald Jitzzzze?quote:
Op basis van mijn zelfkennis moet ik concluderen dat ik zal triomferen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komop, verwacht je wel van jezelf dat je het hebt gehaald Jitzzzze?
Je hebt ook wel een beetje zelfkennis toch?
Akkoord!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op basis van mijn zelfkennis moet ik concluderen dat ik zal triomferen.
Ik wist tquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja zeg, doe dat even bij iemand anders
Een week of 3 geloof ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord!
Al zal ik van mij laten horen wanneer bovenstaande op onwaarheden berust.
Hoelang moet je trouwens wachten op die resultaten?
Je begon er zelf over, ik had er nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik wist t
Wat ben je toch ook een voorspelbaar irritant stuk vreten soms
Leer lezen, kansarm sujetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze zozo, jij kwam haast te laat op je boot
Gast, ik ken je postgedrag in zoverre dat als iemand zoiets typt, jij het qoute en iets met herenliefde ofzo van maakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je begon er zelf over, ik had er nog niet eens aan gedacht
Het is vooral leuk om de homofobe reactie van andere mensen te zien. Valt mee dat het onderschrift onder mijn naam nog nauwelijks ter sprake is gekomenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast, ik ken je postgedrag in zoverre dat als iemand zoiets typt, jij het qoute en iets met herenliefde ofzo van maakt.
Heb je vanaf het begin al gedaan, en dat zal nooit veranderen denk ik![]()
Evengoed leuk om te zien dat je het nog doet ook
Ja , jij was de enige vanmorgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik de enige ben die zich verslaapt
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja , jij was de enige vanmorgen
ehhhh....ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik de enige ben die zich verslaapt
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef jagga het volgende:
[..]
ehhhh....ja?
Aleen paupers verslapen zich. Van die tokkies met kutschurftlucht-schedelinhoud, met een chronisch gebrek aan verantwoordelijkheid, en over het algemeen overal met de pet naar gooien waardoor de maatschappij ze niet meer moet!
Omdat ik hem zo mooi vindquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
jij bent van hetzelfde kaliber als jitz..quote:
Zo heet de functie van die man daar kan ik toch ook niets aan doen, dus wat zit je nou te bazelen? Stinkende scheet dat je der bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef shiftknop het volgende:
Met je "hoogleraar", het moest erbij he
Jaloers dat jij les hebt van een docent?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef shiftknop het volgende:
Met je "hoogleraar", het moest erbij he
Want het beestje bij zijn naam noemen is inderdaad opscheppenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Michielos het volgende:
"universiteit" en "hoogleraar" in 1 topic. M.a.w., je bent een eerste jaars die graag opschept over zijn universitaire studie!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Michielos het volgende:
"universiteit" en "hoogleraar" in 1 topic. M.a.w., je bent een eerste jaars die graag opschept over zijn universitaire studie!!
Dat dus, en hoe kom je erbij dat ik een eerstejaars zou zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want het beestje bij zijn naam noemen is inderdaad opscheppen!!
Je weet zelf ook dat er op FOK een grote heissa wordt gemaakt over school en opleidingsniveau. In deze setting is het inderdaad een vorm van opscheppen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want het beestje bij zijn naam noemen is inderdaad opscheppen!!
Ik had gehoopt dat je een eerstejaars zou zijn. Blijkbaar klopt deze gedachte niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, en hoe kom je erbij dat ik een eerstejaars zou zijn?
Het is maar waar op let zegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat er op FOK een grote heissa wordt gemaakt over school en opleidingsniveau. In deze setting is het inderdaad een vorm van opscheppen.
Als ik een post ga openen over mijn corvette en huis op de kollenberg, benoem ik het beestje ook bij zijn naam, doch is dit wel degelijk een voorbeeld van uit de hoogte op een forum posten. En zoals ik al eerder vermeld heb, word je uitgelachen als je ook maar iets lagers doet dan universiteit op fok ().
Inderdaad, het klopt van geen kant.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je een eerstejaars zou zijn. Blijkbaar klopt deze gedachte niet.
er wordt les gegeven "voor" hoogleraren? Leuk ey.. toen ik uni deed, werd er les gegeven DOOR hooglerarenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is maar waar op let zegIk ga gewoon naar school, en toevallig naar de Universiteit, waar les wordt gegeven voor hoogleraren. Als je daar aanstoot aan neemt, kan ik niets anders dan concluderen dat je zelf ook graag naar de Universiteit wil, maar niet mag van de grote boze Examencommissie.
Door, voor; je snapt prima wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
er wordt les gegeven "voor" hoogleraren? Leuk ey.. toen ik uni deed, werd er les gegeven DOOR hoogleraren
En die laatste zin is een mooie aanname, natuurlijk nergens op gebaseerd en ik zal volledig in jouw trant erop reageren:
"hoe kom je erbij dat ik graag naar de universiteit wil?"
Nahja, sorry als ik een beetje doordraafde maar de ervaring leert mij nu eenmaal dat 9 van de 10 mensen op fok zit om zijn eigen ego te strelen (internet is nu eenmaal een anoniem medium waarbij het soms fout afloopt, zie Emimichquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door, voor; je snapt prima wat ik bedoel![]()
Ik dacht zo van: als jij ongefundeerde aannames kan doen, dan kan ik dat ook
Vergelijk je mij nu met Emimich?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nahja, sorry als ik een beetje doordraafde maar de ervaring leert mij nu eenmaal dat 9 van de 10 mensen op fok zit om zijn eigen ego te strelen (internet is nu eenmaal een anoniem medium waarbij het soms fout afloopt, zie Emimich![]()
). Excuus als mijn beeld niet klopte maar er zitten nu eenmaal mega veel opscheppers op KLB
Nou, zo een beeld heb ik standaard van FOK'kers (alleen in iets mindere mate).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met Emimich?![]()
![]()
Je beeld klopt helemaal niet; ik zit hier niet om mijn e-penis te verlengen. Slechts om de tijd te verdrijven.
Behoorlijk. En nu weer terug naar je ROC, vort!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, zo een beeld heb ik standaard van FOK'kers (alleen in iets mindere mate).
Ok, dan! Dan had ik het grandioos mis
Ben al weg.. Moet zo een mondeling in pak geven..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behoorlijk. En nu weer terug naar je ROC, vort!
Een mondeling in pak geven?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben al weg.. Moet zo een mondeling in pak geven..
Ik doe VMBO , btw !
Ja, mondeling engels. Je wordt echt mega uitgelachen als je stropdas niet goed zit...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een mondeling in pak geven? [ afbeelding ]
Prima, als je het zelf maar naar je zin hebt
Daar zit je dan, met je Fok! stropdasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, mondeling engels. Je wordt echt mega uitgelachen als je stropdas niet goed zit...
Moest er nog een tand uit? Kan wel hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:51 schreef phpmystyle het volgende:
De proletenkermis is weer begonnen hoor
Even een principiële TVP.
Het waren kiezen welgeteld 2 stuksquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Moest er nog een tand uit? Kan wel hoor![]()
Maar in geval van proletarisch vermaak ende scheldpartijen, wens ik ook aanwezig te zijn, natuurlijk
Hoezo misplaatst?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het waren kiezen welgeteld 2 stuks![]()
Maar ik zie in de topic dat er een paar te lijden heb aan een misplaats suprioriteits gevoel.
Hoezo misplaats? Telkens het gelul welke studie ze doen en op welke universiteit ze zitten zoals ook hierboven wordt aangegeven pretendeert de gemiddelde de fokker dat als je geen universiteit doet er niet meer bij hoort. Of je moet minimaal 4000 euro in de maand netto verdienen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Hoezo misplaatst?
Ik heb hier al eens eerder aangegeven, FOK! zit vol josti's. Daaruit voortvloeiend worden de grootste josti's vereerd als waren ze een God.
Als je een josti onder de josti's bent, ben je gewoon superieur, en het vermelden waard
En op het einde blijkt dat ze gezakt zijn of de studie nooit hebben afgemaaktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo misplaats? Telkens het gelul welke studie ze doen en op welke universiteit ze zitten zoals ook hierboven wordt aangegeven pretendeert de gemiddelde de fokker dat als je geen universiteit doet er niet meer bij hoort. Of je moet minimaal 4000 euro in de maand netto verdienen.
Gewoon een absurd egotje hebben sommige hier.
En daar gaat het ook omquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef jagga het volgende:
Zul je mij iig nooit op betrappen, dat gelul over HBO WO enz
Ik moet me ook wijselijk stilhouden, aangezien ik het idd niet afgemaakt heb
Maar toch goed terecht gekomen
Of gewoon een prematuur van Emimich zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
En op het einde blijkt dat ze gezakt zijn of de studie nooit hebben afgemaakt!!
Emimichquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon een prematuur van Emimich zijn
Ik heb me even ingelezen ja, en inderdaad of hij is zwaart autistisch of NPS. Maar ik moet ook bekennen dat hij ook wel normale kanten had, zo heb ik een paar pm's van hem waar je een hele andere kant van hem zietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Emimich![]()
Die gast had allang voor een NPS gediagnosticeerd moeten worden
Let me guess.. de "aardige onzekere kant" die hij nooit liet zien als hij openbare berichten post?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb me even ingelezen ja, en inderdaad of hij is zwaart autistisch of NPS. Maar ik moet ook bekennen dat hij ook wel normale kanten had, zo heb ik een paar pm's van hem waar je een hele andere kant van hem ziet
Ik mag geen pm berichten plaatsen maar het was gewoon een positief bedoelt bericht waar hij het e.e.a vertelt over school. Daaruit kon ik een beetje opmaken dat hij een vroeg scholverlater was. Ik denk dat hij een beetje autodidact is. Veel stof weinig wol. Maar toch wel beetje gelijk hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Let me guess.. de "aardige onzekere kant" die hij nooit liet zien als hij openbare berichten post?
Wie moet er dan door zuid-oost?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:26 schreef Ryon het volgende:
Welke pauper gaat er nou wel met de *iel* metro naar de tentamenzalen? Natuurlijk pak je dan de taxi. Het is gewoon te gevaarlijk om op een andere manier door zuid-oost heen te moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |