Nee, van X-Factor...quote:Op zondag 15 november 2009 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk![]()
![]()
Hadden ze last van fifth gear of zo
http://transmission.blogs.topgear.com/2009/11/05/the-new-series/quote:We had no choice really: X Factor on at the same time with the Results Show, Cowell on storming form, the whole nation glued – we know when to bravely bugger off and wait until the storm passes.
Morgenochtend downloaden dan maar?quote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef DaFrenk het volgende:
Heb er ook weer zin in!
Helaas in 4:3 / pan & scan door die hoerige Ziggo.Maar goed, we gaan het wel gewoon kijken.
Go May!quote:However, The Mole has to share with you what was LITERALLY the most amazing thing about yesterday’s recording and it happened some miles from the studio, on the way home.
Sitting at a roundabout behind a Mercedes E500 and a Porsche 911 Carrera S – powerful cars both – it was hard to ignore a black Fiat Panda containing none other than TV’s James May which had drawn alongside them.
The roundabout cleared and Captain Slow made an uncharacteristically brisk leap away from the line, straight onto the knuckle whiteningly tight slip road that feeds into the A3.
The Porsche tried to pull out to get around a dithering Volkswagen ahead, the Mercedes clinging to its tail, but before either could make a move James had seized the advantage, taking the OUTSIDE LINE around all three cars and disappearing into the distance.
There can be only one conclusion. There is a keen and remarkably fast driver with a black Fiat Panda in the Guildford area and he looks a lot like James May.
Nee, is voor het hele seizoen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Okniks om je druk over te maken
volgende week trouwens gewoon weer om 21.00 uur
Ja, dat sowieso. Maar kijk hem toch zo gewoon. Toch leuker om het 'live' te kijken.quote:
Oh dat zou prettig zijn, dan ga ik niet via analoge tv kijken, maar downloaden!quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef Meddo het volgende:
Oeh, top gearvanavond gelijk downloaden en kijken. Ik hoorde een tijd terug dat het HD zou zijn.. weet iemand dat zeker?
Het wordt ook uitgezonden op BBC HD, inderdaad. Dus ik hoop dat vannacht de HD-versie beschikbaar is bij de torrentboer.quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef Meddo het volgende:
Oeh, top gearvanavond gelijk downloaden en kijken. Ik hoorde een tijd terug dat het HD zou zijn.. weet iemand dat zeker?
Ik zie het net op de website ja. Dan ga ik nu mooi nog even een serie kijken en download ik Top Gear morgen welquote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het wordt ook uitgezonden op BBC HD, inderdaad. Dus ik hoop dat vannacht de HD-versie beschikbaar is bij de torrentboer.
Leuke serie is dat inderdaad! Modelletjes lijmen, kleien, meccano, race-baan-spul, lego allemaal mee gespeeld! waar gaat de 6e over? Treintjes aan de intro te zien? in dat geval ook 'check' 6/6. Leuk om weer eens te zien + een dosis droge humor van mayquote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef Luco het volgende:
Eerst maar eens James May Toy Stories kijken
Inderdaad!quote:
Het lijkt me wel machtig mooi die pas per Lada te gaan bedwingen ja.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wie gaat er mee op een road-trip naar Roemenië?
Jep: http://en.wikipedia.org/wiki/Transfăgărăşanquote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is dit hem?
Iedergeval super aflevering met erg toffe beelden weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |