quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga Q even een kaartje sturen namens ons, oke?
Zullen ze een kaart met een drol er op hebben?
Ik doe het namens ons allemaal!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het namens ons allemaal!
Afzender 'het F&F SC kliekje'Dus ook niet mijn naam er onder, gewoon namens het kliekje!
Heb ik al haha, ik had hier nog een kaartje liggen dus ik heb er al een namens mijzelf gestuurdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus, ik ga namens ons allemaal even een kaartje sturen.
Even MM stalken voor het adres, moment
je bent een schatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Afzender 'het F&F SC kliekje'Dus ook niet mijn naam er onder, gewoon namens het kliekje!
Tsssssssk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik al haha, ik had hier nog een kaartje liggen dus ik heb er al een namens mijzelf gestuurd![]()
Aso he?
Moet je t adres? Of heb je t al?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsssssssk.
Nou dan zet ik op de onze 'Namens het F&F SC-kliekje, behálve oh-oh'![]()
(Grapje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hoezo, is die van mij weer niet goed ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat k nog een eigen grover kaartje gestuurd heb al
We hebben best een leuk kliekje he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Kaartjes namens het kliekje zijn tof
Nou, zeker gezien jullie geschiedenis samen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Qwea is nu geheel tegen alle verwachtingen in de eerste en enige fokker die in mijn contactpersonen in mijn mobiel staat![]()
Wie had dat ooit kunnen denken
Wat ben je ook een scheet he!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Qwea is nu geheel tegen alle verwachtingen in de eerste en enige fokker die in mijn contactpersonen in mijn mobiel staat![]()
Wie had dat ooit kunnen denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |