quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Net geslapen. Soort koortsdroom gehad met niks meer erin dan een wit hek in de regen. Hoofdpijn is weer terug met volle kracht. Whoopti-fucking-doo
tuurlijk welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
there are no dogs in a perfect world
helaas kunnen we niet allemaal op een boerderij wonen/geboren worden zodat je ook je eigen paard hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dieren horen niet in huis
except maybe a pwetty goldfishy in a way too tiny bowl for decoration purposes
volgens mij liggen de onroerend goed prijzen bij jullie een stuk lager dan hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Van wie mag ik een millioen euro lenen?
huh...ow zo bedoeldie ik die niet horquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas kunnen we niet allemaal op een boerderij wonen/geboren worden zodat je ook je eigen paard hebt
ja al campo(op het land) koop je daar wel een flinke kavel voor, of 3 huizen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij liggen de onroerend goed prijzen bij jullie een stuk lager dan hier
en met 1 hectare heb je al ruimte genoeg voor een partij dieren
He wat een vervelend huis, daar kun je je spullen toch niet in kwijtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan we over op Portugeesquote:
location location locationquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
He wat een vervelend huis, daar kun je je spullen toch niet in kwijt
als we samen gaan wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
mooi huisjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
location location location
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Keukenkast het volgende:
NOW IS THE WINTER OF OUR DISCONTENT!
6 nov, veenendaal. En nee, zo interessant vind ik hem nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar en wanneer ga jij Ries zien ?
je weet dat hij binnenkort 40 wordt ?
Met 50% rentequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
of 3 weken per jaar gratis verblijf?quote:
Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Steinbeck, darling.
Nooit gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |