wat is dan hipster en wat is niet hipster?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat we niet hipsterachtig gaan doen. Waarschijnlijk eindigen we in de Lollipop of de Popcorn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
ik word gewoon genegeerd! Ik denk dat ik maar eens depressief moet worden... Pauze voorbij! Kutweer! Drukte! Gezeik! Mn haar zit niet!:p
Dat heeft ie net uitgelegdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is dan hipster en wat is niet hipster?
hipster:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is dan hipster en wat is niet hipster?
Perv.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
hipster:
[ afbeelding ]
niet hipster:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan het aftellen beginnen en maakt mevrouw Kaandorp zometeen haar opwachting
quote:
Niks. Dat heb ik soms, in verschillende lichaamsdelen. Zo'n trillend spiertje. Maar nu is het extra vervelend omdat het maar niet over gaat.quote:
Hayquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb weleens ttrillende handen![]()
Goedemiddag allemaal trouwens
nee, je kan alleen de tijd dodenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wacht ergens op, maar ik weet niet wanneer het komt
Ik haat wachten.
Is het mogelijk iets vaststaands als wachten te vermoorden?
Ga iets doen, dan duurt het wachten niet zo snelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wacht ergens op, maar ik weet niet wanneer het komt
Ik haat wachten.
Is het mogelijk iets vaststaands als wachten te vermoorden?
zou het ????quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hay![]()
dat komt zeker van de afkickverschijnselen?
Mieke zal wellicht nog of Bonnie zijn of in de Vim hangenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou het ????
wat is het rustig hier vandaag, is Mieke nog niet wakker
nee, en ang3l's vertrek helpt ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou het ????
wat is het rustig hier vandaag, is Mieke nog niet wakker
Maar we laten ons nie kenne niequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, en ang3l's vertrek helpt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |