SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ga nu toch maar werken vandaag. Geen idee wat ik anders zou moeten doen.quote:
Vakanties heb ik al weggestreept, hoewel die qua duur en moment het meest logisch zouden zijn. Met vriendne ga ik al half november weg en familieweekend heb ik dit jaar al gehad (herinneringen aan zeeziektequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Je bent 10 jaar getrouwd en zou op vakantie gaan met je vrouw.. die nu op het vliegveld staat te wachten.
Jawel, maar die gebruik ik amperquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef justmattie het volgende:je hebt thuis geen agenda/kalender waar je dit soort dingen op zet?
Toch maar eens wat vaker doen danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jawel, maar die gebruik ik amper
Dan liever werken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef Mdrop het volgende:
Je schoonmoeder komt op bezoek, staat al 2 uur voor de deur.
4 dagen vind ik nogal overdreven lang voor een vogelhuisje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Volgens mij ging jij net een huis voor me bouwen binnen 4 dagen
Vandaag niet emt mijn volle aandacht. Maar morgen is daar best een grote kans opquote:
Ik weet dat ik hiermee mijzelf overtref. En ik pijnig mijn hersenen dan ook al een uur of twee, maar kan de reden dus echt niet bedenken.quote:
Dude, werk om te leven leef niet om te werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ga nu toch maar werken vandaag. Geen idee wat ik anders zou moeten doen.
Vervelend is dat hè? T komt me heel bekend voor, maar waarom nou tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hiermee mijzelf overtref. En ik pijnig mijn hersenen dan ook al een uur of twee, maar kan de reden dus echt niet bedenken.
Altijd weer die vervloekte drank!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè? T komt me heel bekend voor, maar waarom nou toch
Ik neem aan dat je op je werk ook gewoon telefoon hebt, dan gebruik je die tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef Trannellius het volgende:
Oh, en mijn telefoon is sinds maandag kwijt, dus kan ook geen vrienden/familie bellen of zij het toevallig wel weten.
Het enige nummer die ik uit mijn hoofd ken is mijn thuisnummer, waar niemand aanwezig is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je werk ook gewoon telefoon hebt, dan gebruik je die toch.
Dat sowieso. Ik ben nog bezig mijn uren van 2008 op te maken. Maar ik weet wel vrij zeker dat dat de reden neit is, aangezien ik dat tot nu toe steeds geweigerd heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:54 schreef Renesite het volgende:
misschien omdat je teveel vrije uren had staan.
Tief op kankerreclamequote:
Oh, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
Over 4 dagen zien we wel een klachtentopic van je dat je een belletje kreeg met de vraag waar je in vredesnaam was.
Wel redelijk ja. Ik heb de afgelopen 2 jaar welgeteld 2x vrij gevraagd, voor zoevr ik mij op dit moment kan herinneren. Dus blijkbaar was het een belangrijk gegeven waarvoor ik vrij ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
Knaagt het nu niet verschrikkelijk aan je dat je nu misschien ergens hoort te zijn of iets te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |