SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ga nu toch maar werken vandaag. Geen idee wat ik anders zou moeten doen.quote:
Vakanties heb ik al weggestreept, hoewel die qua duur en moment het meest logisch zouden zijn. Met vriendne ga ik al half november weg en familieweekend heb ik dit jaar al gehad (herinneringen aan zeeziektequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Je bent 10 jaar getrouwd en zou op vakantie gaan met je vrouw.. die nu op het vliegveld staat te wachten.
Jawel, maar die gebruik ik amperquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef justmattie het volgende:je hebt thuis geen agenda/kalender waar je dit soort dingen op zet?
Toch maar eens wat vaker doen danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jawel, maar die gebruik ik amper
Dan liever werken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef Mdrop het volgende:
Je schoonmoeder komt op bezoek, staat al 2 uur voor de deur.
4 dagen vind ik nogal overdreven lang voor een vogelhuisje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Volgens mij ging jij net een huis voor me bouwen binnen 4 dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |