goede fipoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Trannellius het volgende:
En ik dacht dat ik oninteressante zooi vertelde hier.
Nou meid, vertel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Tnx het volgende:
...en ik had zooo'n mooi verhaal om dat eens te doen.
Die spanning komt alleen van mijn aanstaand toiletbezoek hoor..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
haha ts gaat iedereen in spanning houden met een verhaaltje dat er nooit komt
En daarna werd TS bruut in de poeperd genomen..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Tnx het volgende:
Pffff....
gister bij m'n schoonmoeder geweest. Wil ik ff een klaagzang houden tegen m'n man.
Mag dat niet eens...en ik had zooo'n mooi verhaal om dat eens te doen.
En jij rent hard naar je baas als een collega wat chaggie isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef Airlocker het volgende:
TS wordt gegeven door een mamaskindje!
Paddo'squote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:54 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ik heb gisteren een opgedroogde plas gezien en een dood vogeltje zien vliegen.
Wat is het nou, ze moeder of schoonmoeder?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Tnx het volgende:
o hier ben ik wel weer hoor...
ik ben geen huisvrouw.
Maar moest ff wat anders doen.
Waar het mij omgaat is dat m'n man geen geklaag wil aanhoren over z'n schoonmoeder...
Herkennen jullie dat?
Wat heb jij voor Ryanair fiets als avaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
haha ts gaat iedereen in spanning houden met een verhaaltje dat er nooit komt
En terecht.. Hij kent zn moeder waarschijnlijk al n tijdje en weet dus hoe ze is, dat hoeft ie niet bevestigt..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Tnx het volgende:
ik ben geen huisvrouw.
Waar het mij omgaat is dat m'n man geen geklaag wil aanhoren over z'n schoonmoeder...
Herkennen jullie dat?
klagen om te klagen dus...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef Tnx het volgende:
Eigenlijk dat ze weer zooo ongelofelijk "druk" was...
druk met druk doen zeg maar..
Waarom gewoon niet in haar gezicht? Zo laat je je man tussen de 2 belangrijkste vrouwen in zijn leven kiezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Tnx het volgende:
ik bedoel mijn schoonmoeder, mijn man z'n moeder.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom gewoon niet in haar gezicht? Zo laat je je man tussen de 2 belangrijkste vrouwen in zijn leven kiezen.
Dat is toch juist de lol voor de meeste vrouwen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom gewoon niet in haar gezicht? Zo laat je je man tussen de 2 belangrijkste vrouwen in zijn leven kiezen.
Sorry, ik ben één nog van hen die zijn opgevoed met het idee dat het kiezen alleen maar meer ellende met zich mee brengt en dat huwelijk en ouders belangrijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nou nou nou... dramaticus.. Zo belangrijk is zn vrouw niet..
Volgens mij komt 'ie van de fietsvakantiewinkel. En aangezien ik een groot fietsvakantieliefhebber benquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Wat heb jij voor Ryanair fiets als ava
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, ik ben één nog van hen die zijn opgevoed met het idee dat het kiezen alleen maar meer ellende met zich mee brengt en dat huwelijk en ouders belangrijk zijn.
voila!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef Adelante het volgende:
Meestal zoekt een man in zijn vrouw/vriendin een tweede moeder, dus waarschijnlijk klaag je omdat je de negatieve eigenschappen van zijn moeder in jezelf herkent.
Nou..... alst nie hoeft..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Je mag je verhaal gerust hier doen hoor
Ik heb geen man, dus ik herken het niet, nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Tnx het volgende:
ik ben geen huisvrouw.
Herkennen jullie dat?
Zo ontzettend waar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef Adelante het volgende:
Meestal zoekt een man in zijn vrouw/vriendin een tweede moeder, dus waarschijnlijk klaag je omdat je de negatieve eigenschappen van zijn moeder in jezelf herkent.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Supersoep het volgende:
Tvp voor pics van TS. Lijkt me wel een lekker ding namelijk.
Met hopelijk een vlot en pittig kapsel.... mmmmquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Supersoep het volgende:
Tvp voor pics van TS. Lijkt me wel een lekker ding namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |