abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73904886
Fokkers!,

Ik zit met een probleem rond Pinnacle Studio 11, ik heb twee analoge VHS banden ogpenomen doormiddel van een zogenaamde Dazzle met als codec Mpeg 2. Alles goed gelukt maar helaas is het bestand maarliefst 8.5 GB groot geworden, dit is natuurlijk verre van handig wanneer ik dit op 1 DVD wil branden met ConvertXtoDVD.

Dus kwam ik op het idee om de video om te zetten naar DivX met het zelfde Studio 11, alles ook goed gelukt enkel dat hij na 2:19:48:0 het eerste deel ineens afkapt en de resterende minuten (4!) op een tweede bestand zet, iemand enig idee welke instelling ik fout heb en anders een programma die filmpjes aardig snel aan elkaar kan plakken, dus niet weer frame voor frame en 3 uur verder zijn.

Extra: Screen als verduidelijking.
pi_73904946
Waarschijnlijk stat er ergens een instelling zo ingesteld dat bestanden maximaal xxx GB groot mogen zijn.

Waarom doe je overigens zo moeilijk en brand je de film niet direct op DVD vanuit Pinnacle?
So we just called him Fred too
pi_73904987
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:26 schreef Cothen het volgende:
Waarschijnlijk stat er ergens een instelling zo ingesteld dat bestanden maximaal xxx GB groot mogen zijn.

Waarom doe je overigens zo moeilijk en brand je de film niet direct op DVD vanuit Pinnacle?
Omdat het een band was met meerdere opnamen, ook overige programma's die moest ik er dus eerst uit knippen.
pi_73905073
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:28 schreef Mdrop het volgende:
Omdat het een band was met meerdere opnamen, ook overige programma's die moest ik er dus eerst uit knippen.
Dan blijft de vraag staan. Aan het eind hou je een video over van 2 uur en die ga je nu eerst naar divx omzetten, om daarna weer in DVD om te zetten en daarna weer te branden.
en dat terwijl Pinnacle de mogleijkheid heeft om het eindresultaat direct op een DVD te zetten.
So we just called him Fred too
pi_73905126
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:33 schreef Cothen het volgende:

[..]

Dan blijft de vraag staan. Aan het eind hou je een video over van 2 uur en die ga je nu eerst naar divx omzetten, om daarna weer in DVD om te zetten en daarna weer te branden.
en dat terwijl Pinnacle de mogleijkheid heeft om het eindresultaat direct op een DVD te zetten.
Ja maar kun je in pinaccle qua menus enzo zoveel, ik weet wel hoe ik dit met ConvertXtoDVD doe.
pi_73905315
Inmiddels een bestand van gemaakt door middel van AVI-Mux. Dank alsnog .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')