Gewoon geen tvp plaatsen in het volgende topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
En verder niet teveel over nadenken/bij stilstaan
Waarom? Omdat DPC ergens voor strijd. FOK! Zal altijd eeuwige derde blijven..daarom. No Offense. Zit zelf nooit op het Tweakers forum.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso zitten er een aantal FOK!-kers bij DPC. Waarom? Geen idee
Ik vind FOK! veel gezelliger dan GoT, ook al zit ik wel bij GoT tegenwoordigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? Omdat DPC ergens voor strijd. FOK! Zal altijd eeuwige derde blijven..daarom. No Offense. Zit zelf nooit op het Tweakers forum.
Haha, smsjes tikken wel door jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waar blijft whatpulse for iPhone? Daarop typ ik ook heel wat af!
Echt hè? Na sparen tot ik de geleende laptop moest inleveren durf ik het nu ook wel aan om wat langer te sparenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Na mijn eerste spaarsessie ben ik minder huiverig voor invalid tokens enzo, dat scheelt. En verder niet teveel over nadenken/bij stilstaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind FOK! veel gezelliger dan GoT, ook al zit ik wel bij GoT tegenwoordigIk hoef niet zonodig per se ergens voor te strijden
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef bioloogje het volgende:
Ik denk dat ik dan ook maar mee ga sparen voor sinterklaas.
Heb toch nog wat verslagen liggen die gemaakt moeten wordenen die redelijk wat keys moeten gaan opleveren.
Ik denk ook dat je het eerder voor jezelf doe, dan dat je het echt voor een groep doetquote:
Noem me onwetend maar waar 'strijden' ze voor dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? Omdat DPC ergens voor strijd. FOK! Zal altijd eeuwige derde blijven..daarom. No Offense. Zit zelf nooit op het Tweakers forum.
zal ik doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Welkom vlam12 en evilbobo88Dat jullie maar veel mogen pulsen.
Vanmiddag écht mijn pulse op het werk doen. Was het de 2de dag opnieuw vergeten
niet alleen veel maar ook grote aantallen hequote:
't Was enkel om langs LueLinks te komen. Dit is nu gelukt, dus ze hebben geen uitdaging meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Noem me onwetend maar waar 'strijden' ze voor dan?
En als ze dus ergens voor strijden is het dan niet ook zo dat ze soms nodeloos op knoppen zitten te rammen terwijl ze niets nuttigs typen? Dan kan ik inderdaad ook wel heel snel heel hoog komen..
En het is toch gewoon iets voor de leukigheid? Ik neem het tenminste niet te serieus hoor.. Zou niet weten waarom!
Precies, hoewel het alles behalve gemakkelijk is om dat gat te overbruggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was enkel om langs LueLinks te komen. Dit is nu gelukt, dus ze hebben geen uitdaging meer.
Wij hebben nog een uitdaging dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |