Hey Juup!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:57 schreef BlueMage het volgende:
Ik dacht even dat dit topic over m'n vader ging.![]()
VMBO'erquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:59 schreef Borstenmannetje het volgende:
Sowieso, arbeiders![]()
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden![]()
Mensen die werken voor hun geld![]()
Mensen die denken geld te verdienen aan betontegels![]()
Mensen die rond 1 uur opstaan![]()
Mensen die andere mensen laten werken![]()
Mensen die geld uitgeven wat niet van hunzelf is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:08 schreef garriej het volgende:
oprapen die baksteen
Verkeerde topic????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic gaat over betontegels.
Ik dacht dat het over mijn aan-de-beademing-zittende-rolstoel-rijdende-collega ging.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:57 schreef BlueMage het volgende:
Ik dacht even dat dit topic over m'n vader ging.![]()
Waar werk je dat je zo'n collega hebt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:12 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over mijn aan-de-beademing-zittende-rolstoel-rijdende-collega ging.
Vast niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 05:45 schreef Fragile. het volgende:
Ik zei al tegen Pieter dat ie even normaal moet doen, want anders sla ik zijn hoofd eraf met die betontegel.
Hmm, je pa heet toch Pieter, dan moet jij Juup zijn!quote:
Op kantoor, ik ga niet zeggen waar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar werk je dat je zo'n collega hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |