Oja, Bart's tactiek werkt in ieder geval al bij zijn medebussers, die durven arrumme Bahret er voorlopig niet uit te sturen!! Na vanavond zullen ook de meelevende huisvrouwen wel voor de stumper
gaan bellen.
Als Es er ooit uit moet kunnen ze dat kind beter een assertiviteits-cursus aanbieden in plaats van een lullig reisje. Ze gedraagd zich echt als een 16-jarige puber-mutsje die nog niet helemaal weet hoe ze de zaken aan moet pakken. Ik en mijn vriendinnen waren op ons 20-e echt wel over die "blijf giechelen, slik alles en zorg dat ze je aardig vinden"-fase heen. Maar mischien loopt haar cognitieve onwikkeling net zo achter als haar intellectuele? En Bart vindt haar wijs???..?Maar ja, hij zegt dan ook heb i.p.v heeft...
Bart die aan de groep vertelde : "als ik me even uit de groep terugtrek , ben ik even met me zelf bezig" (???)
Willeke die volgens mij een extra stuk boter op haar broodje smeerde : "ja , ik moet veel vet eten , maar niet om dik te worden hoor" (???)
Job die verteld : "ik vind anders dat we nu al veel bereikt hebben" (???)
Job die verteld dat zijn moeder zo eerlijk is omdat ze voor hem aan de telefoon liegt.
Iwan die verteld dat zijn ouders niet naar de studio wilde komen omdat ze niet door het leven wilde als "de ouders van iwan". Kennelijk schamen ze zich voor hem . Maar ik niet dat ze bang voor hoeven te zijn om herkend te worden , ik denk zelfs dat iwan (wie?) zelf daar niet bang voor hoeft te zijn.
Seki die in pieterburen sjans had (ra ra was dat een zee-hond of was het lenie het hart zelf?)
En tenslot seki die macedoniers (zonder ironie) makke-doniers noemde
Late uitzending
Een paar meisjes op straat die vertelde job wel een lekker ding te vinden.
Nadat ik es haar moeder zag wist ik wel gelijk van wie ze al die wijsheid , gevat in engelse one-liners heeft . Op de vraag hoe ze het es vond doen , "ja, gewoon top off the bill" -en dat es een "natural girl is".
En dan sylvana:
Kreeg even een BB dejavu . Ze deed wel heel erg haar best om op rolf te lijken toen ze live naar de bus wilde schakelen.... tessa...tessa TESSA kun je me horen?? Of wilde de buzzers het geintje van de BB-ers in praktijk brengen? Dus net doen alsof ze niks horen en zo syl te kakken zetten?
Ook deed ze haar best om wat extra spanning te creeeren door zo links en rechts een beetje te manipuleren. Bv met de vraag aan bart : jij dacht dat es op iemand anders verliefd was he? Op wie?
Ze hoopte natuurlijk dat ie bull-end zou noemen om extra spanning te laten ontstaan tussen die twee.
Dat liet ze ook nog subtiel doorschemeren door de e-mail -bullent waarom grijpt je je kans niet , bij es?- voor te lezen.
Ze doelde natuurlijk op het zinnetje van bart : "het zou me wel pijn doen als je intiem word met iemand anders in de bus".
Ook vertellen dat heel nederland inmiddels op es valt ' terwijl ze dit kon horen vond ik niet helemaal zuiver.
Maar sylvana had vanavond ook last van humor , zo vroeg ze vanavond aan de moeder van job of het al wat beter met zzijn spraak ging
Job's moeder ; "ik heb het al twee keer gezegd en ik durf het nu niet nog een keer te zeggen.
Sylvana : Hij zei net anders wel fluctureren
PC eend
"When everything's coming your way....
you're in the wrong lane"
Zo moeder, zo dochter...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |