We zijn allemaal héééél lief voor elkaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef justmattie het volgende:SWJ benadrukt even hoe innig iedereen met elkaar is
Heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik het snaptequote:
Hou jij je kutfilmpjes dan ook in dat topic.quote:
Dus het ligt niet aan mij dat ik het lichtelijk belachelijk vind dat de helft van de posts hier uit hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk ook eens wie er het meest tussen staanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan mij dat ik het lichtelijk belachelijk vind dat de helft van de posts hier uit hoidoei
of trusten
bestaat?
Dan had ik allang 2 glazen whisky genuttigd als slaapmutsjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb tot half vier liggen woelen vannacht.
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan had ik allang 2 glazen whisky genuttigd als slaapmutsje
En hoe laat moest je weer op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb tot half vier liggen woelen vannacht.
Lekker he vakantie. Ik zet gewoon de wekker op 9 uur. Beetje ritme houden is niet ergquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben er kwart voor elf maar uit gegaan.
Dus je hebt meer dan 7 uur geslapen, en klaagt nog?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben er kwart voor elf maar uit gegaan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 7 uur geslapen, en klaagt nog?
In m'n vakantie vind ik dat ik daar over mag klagenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 7 uur geslapen, en klaagt nog?
SC's teruglezenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
tvp (moet later toch even lezen/kijjken).
In je vakantie hoor je om half 4 pas thuis te komen, mietjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In m'n vakantie vind ik dat ik daar over mag klagen
Oh, het is een SC.... niet gezien... nouja.... okay.... haastige spoed is zelden goed. Zag het bij actieve topics...quote:
We zijn er om je te helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, het is een SC.... niet gezien... nouja.... okay.... haastige spoed is zelden goed.
Maar bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |