Kut verkeerd gelezenquote:
Nee, al een half jaar samen wonen.quote:
Faalllllllllllllll ik had mezelf al gecorrigeerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:50 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, al een half jaar samen wonen.
Jullie vrouwen snappen ook niks he![]()
.
Blowt TS' vriendin zelf ook?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Heider00sje het volgende:
Waarom blow je überhaupt?
Door te blowen laat je niet echt blijken dat je ambities oid hebt, en je vriendin ergert zich hier aan en/of je bent een teleurstelling voor haar.
Ik zoek een verband tussen blowen en geen ambities hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Heider00sje het volgende:
Waarom blow je überhaupt?
Door te blowen laat je niet echt blijken dat je ambities oid hebt, en je vriendin ergert zich hier aan en/of je bent een teleurstelling voor haar.
Uitmaken of stoppen met blowen is dan inderdaad de beste oplossing. Heel erg gaat zij dat niet vinden denk ik.
Succes.
De ambitie is er, nu nog onthouden dat je aan het zoeken bent..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zoek een verband tussen blowen en geen ambities hebben.
Verdomme, te laat met quotenquote:
Mwoah, aan interessante gedachten geen gebrek als ik blow maar om nou te zeggen dat ik echt productief ben..... en aan dat laatste wordt in deze materialistische maatschappij toch wel veel waarde gehecht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zoek een verband tussen blowen en geen ambities hebben.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef MikeLitoris het volgende:
Falconpunch geven dan heb je er geen omkijken meer naar
Een keer is genoeg hoor.quote:
Dat deed je dan terwijl ik mijn reactie aan het typen was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Faalllllllllllllll ik had mezelf al gecorrigeerd
Ja, ze vond het ook geen probleem eerst. Nu ineens wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |