Ik had haast dus ik lette daar niet op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
Als je een rookworst koopt dan voel je toch dat het 1 stuk is.
Dit wordt een backfire topic.
Ja, nu de zak open is?quote:
Rookworst. Zonder rookworst, maar MET knakworst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Dartanion het volgende:
Dan is het allemaal een pertinente leugen!
Wat wel leuk zou zijn, de verpakking MET worstjes opsturen naar Unox/Unilever met eeen briefje erbij dat je onthutst was toen je de verpakking openmaakte en die rare inhoud vond. En je nu van armoe soep ZONDER knakworst hebt moeten verorberen.
Ik zag door de worsten het bos niet meer!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rookworst. Zonder rookworst, maar MET knakworst.
Dat had Pavarotti ook. Die zag z'n worst ook niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik zag door de worsten het bos niet meer!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat had Pavarotti ook. Die zag z'n worst ook niet meer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Voortaan zou ik toch maar beter kijken als ik jou was. Straks neem je een vriendin, doe je haar t-shirt broek uit, blijkt ze vijf tieten te hebben een worst te hebben.
"Ja, maar ik had haast dus ik lette daar niet op. ik zag haar en naam haar meteen mee naar huis". Voortaan toch maar even het product keuren voordat je het koopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |