kerel, als je het verhaal had gelezen, had je geweten dat ik dat dus niet wist. dat staat er duidelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Stali het volgende:
Je verhaal rammelt.
Hoezo ben jij er vanuit gegaan dat je huisbaas de kosten zou betalen? Terwijl je heel goed wist dat de jongen die jou van internet voorzag daar een bijdrage voor wilde hebben.
Je zal er wel onderuit komen maar ik vind jou in het verhaal van de OP niet erg netjes eigenlijk.
Na mijn post heb je inderdaad twee zinnetjes toegevoegd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:14 schreef hackjedi het volgende:
[..]
kerel, als je het verhaal had gelezen, had je geweten dat ik dat dus niet wist. dat staat er duidelijk
TS is gewoon een weasel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef -jos- het volgende:
Wel vreemd dat je er pas na 2 jaar erachter komt dat een huisgenoot van je de internet en telefoonrekeningen betaald? Geloof weinig van je verhaal.
Maar goed als je redelijk bent betaal je gewoon een evenredig deel van de rekeningen, je hebt immers ook van de diensten gebruik gemaakt neem ik aan...
hij wist dit ook niet, hij was net zo verbaasd als ik. De huisbaas heeft meerdere panden, dus zo vreemd is het niet dat hij de wachtwoorden van de modem en dergelijke aan iemand in het pand overlaat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
Je vraagt je niet af waarom je zomaar internet hebt terwijl dat niet in je contract staat? En waarom weet die nieuwe huisgenoot zoiets wel?
Schaamteloos ben je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef PaperCutOnMyNipple het volgende:
Ik heb nog wel een kamer voor je vrij, inclusief gas water en electra. 4 bij 6 meter. 600 euro per maand.
Dan nog had je zelf wel kunnen bedenken dat internet niet gratis uit de lucht komt vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef hackjedi het volgende:
[..]
hij wist dit ook niet, hij was net zo verbaasd als ik. De huisbaas heeft meerdere panden, dus zo vreemd is het niet dat hij de wachtwoorden van de modem en dergelijke aan iemand in het pand overlaat.
bovendien. Als ik niet geklaagd had over het internet, hadden we het waarschijnlijk nog niet geweten.
Lekker laten barsten als het jouw niet uitkomt, terwijl hij wel 2 jaar jouw internet betaald heeft....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef kwib het volgende:
80 euro per maand? Een fatsoenlijk internetabonnement heb je al voor 30 euro p. maand. Die huisgenoot van je zou ik lekker gaar laten koken in zijn eigen kosten. Had ie zijn zaakjes maar beter op orde moeten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |