Mensen die betalen voor windowsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Aethereal het volgende:
Gebruik dan ook een legale windows, piraat.
quote:
Ik gok net zovaak niet qua msn als msn zelf, namelijk als het msn netwerk down is. Of draait pidgin stiekem een schaduw-msn-netwerk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Reclame vrij en doet het altijd
Ze laten het ook niet werken op XP 64bit en 2003quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef MC-Shithead het volgende:
Windows niet compatibel?
Gebruik je nog Windows 98 ofzo?![]()
Tegenwoordig gebruiken we trouwens Windows live messenger ;p
En nu in het nederlands?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik gok net zovaak niet qua msn als msn zelf, namelijk als het msn netwerk down is. Of draait pidgin stiekem een schaduw-msn-netwerk?
Probeer heel de windows live meuk te installeren op Windows Xp 64, gaat je niet lukken via de originele weg, en heb je het uiteindelijk voor mekaar is het hele zooitje nog instabiel ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef MC-Shithead het volgende:
Windows niet compatibel?
Gebruik je nog Windows 98 ofzo?![]()
Tegenwoordig gebruiken we trouwens Windows live messenger ;p
Wanneer doet jij MSN het niet dan? Ik heb nog nooit een storing gehad voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik gok net zovaak niet qua msn als msn zelf, namelijk als het msn netwerk down is. Of draait pidgin stiekem een schaduw-msn-netwerk?
]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer doet jij MSN het niet dan? Ik heb nog nooit een storing gehad voor zover ik me kan herinneren.
Dan is er iets mis met jou msnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
]
Tijdje terug hadden de servers problemen.
Ik gebruik ook al jaren pidgin.
Memory footprint van MSN : meer dan 80 MB
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:44 schreef Mirel het volgende:
Wat leest dit topic ongemakkelijk met al die woord-, spel- en zinsfouten. Jeeeuuuuumig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |