quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef Mavro het volgende:
Ah... TBOUO (the ball of unknown origin) is back
Nee, sommige releasegroups rekenen voor Broken maar één aflevering, maar Fox zelf houdt het gewoon op twee en noemt die van gisterennacht dus gewoon 608: http://www.fox.com/house/recaps/s6_e08.htmquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef banananasi het volgende:
Nee vanavond is 7, misschien heb je Broken voor 2 eps gerekend?
Idd. Ik vind hem erg grappig en hij is lekker direct. Wat mij betreft mag hij wel een vaste gast worden. Want als ik eerlijk ben: House/Cuddy is misschien wel optimaal en lief enzo maar dat zal toch nooit heel lang goed gaan. House moet gewoon iets krijgen met een soort van vrouwelijke Lucasquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Richardfun het volgende:
Moraal van het verhaal: je kinderen lekker laten buiten spelen en veel dingen iin hun mond stoppen
Toffe ep verder! Moet erg hard lachen om die Lucas, lijkt in zijn mannerisms en reasoning erg op House
quote:Even Jennifer Morrison doesn’t know if her character Cameron will return to Princeton-Plainsboro. The House producers don’t tell the cast ahead of time anything about the story lines, so even Jennifer has to wait to find out if she’s been fired.
“I’m still a series regular, technically. I really don’t know. All I know is that I don’t know. And they keep making it very clear to me that I don’t know. I feel bad [because I wish] that I had an answer for people. But, uh, anything could happen I guess.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |