Om hier nog even op terug te komen, heb het inmiddels gevonden (dankzij een vriendelijke user op YT):quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef banananasi het volgende:
weet iemand wat dat nummer is na 0.13:
lijkt op een variatie van die cello suite no1
Als ik Hugh was zou ik toch echt op het hoogtepunt de stekker eruit trekken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
Nee denk het niet, in ieder geval niet zo snel. pas in seizoen 9 misschien.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
Nee denk het niet, in ieder geval niet zo snel. pas in seizoen 9 misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:53 schreef xxiessiexx het volgende:
Zouden Cameron en Chase nu uit elkaar gaan?
Saaie cliffhanger eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg private trackers te vinden waar je HD-afleveringen razendsnel kunt downloaden. Ik mag hier geen links posten, maar kijk eens bij <synoniem voor heel klein><naam van een bekend actualiteitenprogramma van de Vara en NPS>.org (quote:Op donderdag 12 november 2009 12:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Op elke zichzelf respecterende torrentsite staan alle seizoenen van house te downloaden. Op nieuwsgroepen zijn vast wel een paar gekken die ze daarnaast ook in HD erop hebben gezet.
Bij mij duurt het trouwens geen half uur maar eerder 4 weken, ik ga niet betalen voor rapidshare.
Ik koop de verzamelbox als de serie is gestopt. Van Seinfeld heb ik ook de hele dvd-collectie in één box, veel mooier dan alleen maar losse dvd's op een rijtje. Waarschijnlijk zal ik er dan ook niets mee doen omdat HD hogere kwaliteit is, maar ik vind het gewoon iets wat ik dan 'moet hebben'. Net als cd's kopen terwijl je alleen de gedownloade mp3'tjes luistert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef wonderer het volgende:
Of je legt gewoon die dertig piek neer en je hebt een mooi doosje en ook nog eens alle extra's enzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef wonderer het volgende:
Of je legt gewoon die dertig piek neer en je hebt een mooi doosje en ook nog eens alle extra's enzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]Ja daarom dacht ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]Cuddy is zeker een mooie vrouw, vooral voor haar leeftijd, ze is 'al' 43. Opvallend goed figuur ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt trouwens wel met die spoilers stoppen nu het alleen maar over hun uiterlijk gaat![]()
Had last van spoilerparanoia.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Cuddy is zeker een mooie vrouw, vooral voor haar leeftijd, ze is 'al' 43. Opvallend goed figuur ook.
Je kunt trouwens wel met die spoilers stoppen nu het alleen maar over hun uiterlijk gaat
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef wonderer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |