Bitch, wij hebben vier maanden in spanning gezeten na de season's finale van 5.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een prachtige eerste en tweede aflevering. Heb er al helemaal weer zin in
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Bitch, wij hebben vier maanden in spanning gezeten na de season's finale van 5.
Bij de meeste series die ik volg probeer ik alles op te sparen om cliffhangers te vermijden, maar bij House kán ik het gewoon nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Dat is altijd een voordeel als je in een serie komt binnenwandelen die al een tijd aan de gang is. Maar ken 't gevoel, heb ook bij Heroes en Prison Break te lang moeten wachten op het vervolg.
Je posts hier altijd toffe screencaps, maar ik heb je nog nooit een mening over de serie horen geven. Of kijk je soms alleen om ons van plaatjes te voorzien?quote:
Fixed, thanks.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
gele kikker in de OP, please fix this TS
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Omdat WIlson het licht aan ziet gaan, en dus stil is uit angst om gehoord te worden
Fuuu ik ging uit van het eerdergenoemde 3 november en zag dat er helemaal niks online stond nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.
Zag het net op IMDB, geen House deze week.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was er ook geen... de laatste aflevering is 6x05 Brave Heart... van 19 oktober. Afgelopen maandag was er baseball op tv.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef Aestivate het volgende:
Ik spastisch aan het proberen het niet te lezen aangezien ik de aflevering niet gezien had omdat ik dacht dat er geen was.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:20 schreef TNA het volgende:
Toffe aflevering deze week, ik had echt niet verwacht dat Foreman zo hard tegen die jonge patiënt zou zijn en dat Cameron er niet eens tegenin gingHouse met zijn pogingen Wilson te doen verhuizen
Verder wel een beetje vreemd hoe ze Thirteen en Taub een soort halve comeback lieten maken, maar dat wordt komende weken ongetwijfeld verder uitgewerkt.Niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:16 schreef TNA het volgende:
Toch weer wat leven in dit topicNog een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |