Mijn eerste resultaat.

Het is wat lang, maar ik vind hem zelf leuk geworden. N.a.v. een advertentie van een DJ mixer op MP. Enjoy!
quote:
Hallo mevrouw van Leeuwen,
Het gaat inderdaad om de mixer in de door u verstuurde link, het liefst verkoop ik ze in totaliteit maar bij een goed bod wil ik er over nadenken om hem ook los te verkopen,
bedankt alvast voor uw interesse
met vriendelijke groet,
S.
quote:
Beste S.,
Als het dezelfde mixer is als op de foto dan ben ik bang dat dit niet degene is die ik zoek...
Ik zoek er echt een waarbij de VU meters ook echt helemaal in het rood gaan. Dat zie ik
verder niet terug op uw foto... Kunt u dat bevestigen?
Mijn zoon wil namelijk echt het maximale uit zijn mixer kunnen halen.
Met vriendelijke groet,
Jolien
quote:
Beste mevrouw van Leeuwen,
wat mijn mixer betreft loopt hij ook in het rood, dus je kan zien of het geluid goed en zuiver is, ik kan er vanavond anders wel even een foto van maken, u kunt ook eens kijken naar deze ( die heb ik niet ) maar is ook een goede oplossing, daar telt hij de bpm ( beats per minute ) ook nog bij
http://www.reloopdj.com/i(...)220772_RELOOP_PP.jpgVriendelijke groet S.
quote:
Beste S.,
Ik ben blij om je reactie te zien. Je hoeft er van mij niet per se een foto van te maken.
Gelukkig dat de mixer goed in het rood kan. Een extra zuiver en hard geluid (op deze
manier) is altijd beter!
Wat is verder het verschil met deze mixer en die van jou? Alleen de bpm teller?
Mijn zoon keek net even mee en hij zei dat 'bpm counters alleen voor fags
zijn...'. Ik snap niet echt wat hij daar mee bedoeld, maar ik denk niet dat die
uitvoering zo'n goed cadeau voor hem zal zijn.
Laatste vraag. Komt er ook een extra warm analoog geluid uit de mixer? Ik las laatst
dat dat belangrijk is voor de kwaliteit van de zgn. 'output'.
Jolien
quote:
Beste Jolien,
dat verschil van warm analoog geluid hoor je bijna niet daar moet je echt audiofiel voor zijn om dat te kunnen horen.
Groeten S.
quote:
Beste S.,
Bedankt voor je reactie. Zelf weet ik er ook het fijne niet van, maar mijn zoon zegt nu dat analoog geluid
een enorm verschil maakt met digitaal. Ook beweert hij dat 'digitale mixers voor fags zijn'...
Je moet begrijpen dat ik een beetje tussen twee vuren in zit nu.. Op basis van je verhaal lijkt het me
gewoon een goede mixer voor zijn doeleinden.
Ik begrijp trouwens niet waarom je het ineens over 'audiofielen' hebt? Dat zijn toch mensen die in
groepen seksuele handelingen verrichten terwijl ze luisteren naar house muziek... Dat is echt
verderfelijk! Allemaal gevolgen van de secularisatie.
Met vriendelijke groet,
Jolien
quote:
Beste Jolien,
nou bij mij is een audiofiel dit haha:
Audiofiel is een term voor iemand die zich zeer gedreven voelt tot het perfectioneren van de weergave van opgenomen geluid.
Hoewel het er in de veel gevallen niet mee bedoeld wordt, kan dit zover gaan dat het een obsessie wordt. De term audiofiel is van het Grieks en Latijn afkomstig en betekent vrij vertaald hoor-liefhebber oftewel: geluidsliefhebber.
dus dat analoog en digitaal is eigenlijk niet te horen, je hoort het verschil van mixers van 1500,00 (Allen & Heath)
Gr. S.
quote:
quote:
Haha, leuk gedaan, ik kan het wel waarderen, ik dacht al haha,
bedankt komt goed! jij veel succes met mensen fucken hahahah
Gr S.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.