Ik zat al te zoeken op die term + Marokko enzo, maar kwam al nergens op uit.quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Adames het volgende:
aidillesi betekent blijkbaar je moeder in het fins
quote:Geachte Jolien van Leeuwen,
ik heb wel intresse in die floppys!
werkt dit op elke pc? mijne is van de aldi.
weet je of dit goed werkt?
als alles goed is dan haal ik em morge wel op voor 10 eurp
groeten b.
Is het aandachtshoer SHE toevallig?quote:Op maandag 2 november 2009 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb wat interessants voor de liefhebbers, deze moet/mag harder dan hard; dat verdient ze![]()
In het kort; vrouw ergens rond de 30 schat ik, loopt in de autoscene al meer dan een jaar te verkondigen dat ze aan een terminale vorm van kanker lijdt, ze krijgt volgens haar zeggen chemo, en is afgelopen week geoperereerd (not!) lees HIER in het kort even hoe ze nu op haar bek is gegaan.
Ongeveer half autominnend Nederland heeft daar al in de straat gestaan en meetings en rondritten met en voor het zwijn georganiseerd![]()
Ze heeft HIER haar geweldige 'hulphond' te koop, die 17.500¤ waard zou zijn (heeft ze lopen verkondigen), die schijt ze nu dus weg voor 250¤ met een mooi verhaal. Ik durf te wedden dat ze gaat zitten janken dat ze doodgaat en dat ze zo ziek is..
Zou een (of meerdere) van de cracks hiero dit arme mensje even kunnen wijsmaken dat faken dat je kanker hebt, not done is ??
Dit varken VERDIENT het om compleet afgefakkeld te worden, en wel zodanig, dat ze tot minimaal 2059 niet meer het internet op durft
Geachte ****,quote:Eind november wil ik vrijwilligerswerk gaan doen in Monteils.
Dat ligt in de omgeving van toulouse.
Wie rijdt eind noverber die kant op en wil mij een lift geven.
Ben in bezit van rijbewijs be dus kunnen we om de beurt rijden.
Ik ben een man van 40 die daar gaat helpen klussen.
Groet,
Die 31 november is de grap? Heeft ie snel door denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 17:13 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Geachte ****,
Ik ben bereid je een lift te geven naar Toulouse op 31 november. Ben je dan beschikbaar en waar moet je vandaan komen?
Jo Hansen![]()
Je hebt het foutquote:Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef Frishe het volgende:
[..]
Die 31 november is de grap? Heeft ie snel door denk ik.
quote:hallo jo,
Ik kom uit hoorn noord-holland en ik wil je bedanken voor je aanbod om mee te kunnen rijden naat toulouse en wil daar graag gebruik van maken
Ik kan op 31 november naar je toe komen om van daar uit te vertrekken
Bijvoorbaat dank
Mijn reactie:quote:ik denk dat een misverstand is ik wil van uit nederland naat touloues
Kewl, keep us postedquote:Op maandag 2 november 2009 17:08 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een lijntje uitgezet naar bovenstaande.
Ik hoop het niet voor SHE; in het topic van de link in mijn post staan foto's van d'r.. zoek maar naar iets wat 'minder knap' isquote:
Zal wel familie zijn ergens danquote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, keep us posted![]()
[..]
Ik hoop het niet voor SHE; in het topic van de link in mijn post staan foto's van d'r.. zoek maar naar iets wat 'minder knap' is
Hoi ****,quote:je schreef dat je uit albi vertrok nou dat ligt in frankrijk je zei niet dat je uit kopenhagen vertrok
Ik besef me net dat er helemaal geen 31 november is. Helaas, daar gaat mijn vakantiequote:ja toch bedankt
Last post?quote:
Teveel peniskaas.Dat is de officele betekenis. Maar waarvoor het word gebruikt is denk ik wel duidelijk,.quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef dj0knuf het volgende:
omg, dit is egt zo geniaal!
Hoe verzinnen jullie het!
Noobvraag (ben nieuw) Wat betekend tvp ?:p
Terug Vind Post als je ergens op reageert staat ie bij je actieve topics, en kan je het topic dus makkelijk, terug vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef dj0knuf het volgende:
omg, dit is egt zo geniaal!
Hoe verzinnen jullie het!
Noobvraag (ben nieuw) Wat betekend tvp ?:p
Bwahaha, straks gelooft hij het ook nog!!quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef ViaVon het volgende:
[..]
Terug Vind Post als je ergens op reageert staat ie bij je actieve topics, en kan je het topic dus makkelijk, terug vinden.
Ben ik aardig vandaag...of ben ik aardig
Nou moet je niet overdrijven hčquote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef ViaVon het volgende:
[..]
Terug Vind Post als je ergens op reageert staat ie bij je actieve topics, en kan je het topic dus makkelijk, terug vinden.
Ben ik aardig vandaag...of ben ik aardig
quote:Op maandag 2 november 2009 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb wat interessants voor de liefhebbers, deze moet/mag harder dan hard; dat verdient ze![]()
In het kort; vrouw ergens rond de 30 schat ik, loopt in de autoscene al meer dan een jaar te verkondigen dat ze aan een terminale vorm van kanker lijdt, ze krijgt volgens haar zeggen chemo, en is afgelopen week geoperereerd (not!) lees HIER in het kort even hoe ze nu op haar bek is gegaan.
Ongeveer half autominnend Nederland heeft daar al in de straat gestaan en meetings en rondritten met en voor het zwijn georganiseerd![]()
Ze heeft HIER haar geweldige 'hulphond' te koop, die 17.500¤ waard zou zijn (heeft ze lopen verkondigen), die schijt ze nu dus weg voor 250¤ met een mooi verhaal. Ik durf te wedden dat ze gaat zitten janken dat ze doodgaat en dat ze zo ziek is..
Zou een (of meerdere) van de cracks hiero dit arme mensje even kunnen wijsmaken dat faken dat je kanker hebt, not done is ??
Dit varken VERDIENT het om compleet afgefakkeld te worden, en wel zodanig, dat ze tot minimaal 2059 niet meer het internet op durft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |