abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 21:10:12 #176
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_75001065
Heeft iemand al de nieuwe special Singatoba geproefd? Moet weer bijna nieuwe capsules bestellen en weet niet of deze net zo lekker is als de 'oudere' special, de Indrya. Intensiteit is 8 dus het zou wel een redelijk sterk bakkie moeten zijn.
  donderdag 26 november 2009 @ 08:35:11 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_75010739
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe special Singatoba geproefd? Moet weer bijna nieuwe capsules bestellen en weet niet of deze net zo lekker is als de 'oudere' special, de Indrya. Intensiteit is 8 dus het zou wel een redelijk sterk bakkie moeten zijn.
Ga er eentje proeven in de Bijenkorf zou ik zeggen
  donderdag 26 november 2009 @ 09:11:08 #178
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_75011094
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:35 schreef Blik het volgende:

[..]

Ga er eentje proeven in de Bijenkorf zou ik zeggen
Had ik uiteraard allang gedaan als ik in de buurt was maar om nou alleen daarvoor een uurtje te reizen.....
pi_75011481
Wat n gezeik over een koffiezetapparaat zeg

heb zelf ook n nespresso apparaat maar om er nou zo mee bezig te zijn... sowieso vind ik t belachelijk duur en is het niet eens zo super speciaal allemaal

get a life
  donderdag 26 november 2009 @ 09:36:10 #180
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75011679
quote:
heeeeerlijk!
Stand for something or fall for anything
  donderdag 26 november 2009 @ 09:38:27 #181
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75011730
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:27 schreef 14medusa het volgende:
Wat n gezeik over een koffiezetapparaat zeg

heb zelf ook n nespresso apparaat maar om er nou zo mee bezig te zijn... sowieso vind ik t belachelijk duur en is het niet eens zo super speciaal allemaal

get a life
Goh je zocht een leven maar kwam erachter dat dit niet bij je paste...post dan niets
  donderdag 26 november 2009 @ 11:35:26 #182
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_75014573
quote:
Indriya heb je nog steeds. Die 3 blijven gewoon in het assortiment.
En idd, Indriya = echt

@Medusa: ok, waarom neem je de moeite? om er maar op in te gaan: ik kan me waarschijnlijk ook niet voorstellen waarom jij het (ik gok maar wat) leuk vindt om te voetballen, of postzegels te verzamelen. Ik vind het niet leuk of interessant. Wij dit wel. BTW: wat doe jij überhaupt in het CUL forum? Kan je net zo goed zeggen "ja, wat een gezeik over eten. ik eet ook vaak eten en heb een gasfornuis. maar om er nou zo mee bezig te zijn... sowieso is kwaliteitseten belachelijk duur, met pizza's eten krijg je ook je caloriebehoefte binnen en het is ook lekker" etc.
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_75023852
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:33 schreef lekzzz het volgende:
Bij de mediamarkt hebben ze wel gewoon de 50,- kortingsbonnen liggen. Kan je gewoon vragen, weet dat het geen 70,- is maar toch, je hebt iig je korting.

Ik val even het topic binnen, nu ik hier wat over prijzen zie staan...

Ik heb een Nespresso Magimix M100 gewonnen maar heb al genoeg koffie-app. in huis, dus ik heb er niks aan en wil hem weg doen.

Wat is de laagste prijs die jullie tegen zijn gekomen in de winkel? Ik heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:26:14 #184
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_75024089
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik val even het topic binnen, nu ik hier wat over prijzen zie staan...

Ik heb een Nespresso Magimix M100 gewonnen maar heb al genoeg koffie-app. in huis, dus ik heb er niks aan en wil hem weg doen.

Wat is de laagste prijs die jullie tegen zijn gekomen in de winkel? Ik heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen.
Je moment is niet zo handig, als je een maand eerder was geweest had je er echt iets voor gekregen. Nu koop je m vanwege die actie voor erg weinig. Overmorgen heeft MediaMarkt (iig Almere) een actie waarbij je m voor 83-50=33euro haalt... (ik weet niet hoe veel/weinig ze hebben liggen, maar het schetst de situatie wel goed)
Ik zeg eind januari of februari oid te koop zetten als die actie afgelopen is. De afgelopen paar maanden waren de prijzen voor dingen overal veel hoger dan een half jaar geleden (toen was er ook zon actie) en nu.

Je Nespresso wegdoen? Een bed en een huis zijn vergeleken met een nespresso machine een secundaire levensbehoefte
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_75024195
Je hebt de niet automatische versie. Die was iets van 40,- goedkoper dan de automatische versie.
Die koop je nu voor 85,- en met voucher van 50,- terug betaal je dan uiteindelijk 35,- eur.

Als ik jouw was zou ik 'm NA de voucher periode verkopen. Ik zou 'm bijv. nu niet overnemen van je (zou ik interesse hebben gehad) want ik kan de Magimix M100 A voor 35,- kopen, nageltje nieuw met bon etc.
pi_75024213
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef JtodaX het volgende:

Je Nespresso wegdoen? Een bed en een huis zijn vergeleken met een nespresso machine een secundaire levensbehoefte
Ik heb niks aan het zoveelste koffie-apparaat

Maar thanks voor je info , ik ben ook bang dat ik er weinig voor krijg.
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef jack4ya het volgende:
Je hebt de niet automatische versie. Die was iets van 40,- goedkoper dan de automatische versie.
Die koop je nu voor 85,- en met voucher van 50,- terug betaal je dan uiteindelijk 35,- eur.

Als ik jouw was zou ik 'm NA de voucher periode verkopen. Ik zou 'm bijv. nu niet overnemen van je (zou ik interesse hebben gehad) want ik kan de Magimix M100 A voor 35,- kopen, nageltje nieuw met bon etc.

Ah duidelijk, nu snap ik hoe het met die vouchers werkt enzo, thanks Ik wacht dan wel een poosje af.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75038913
ligt het aan mijn PC/pdf instellingen of is deze handleiding haast onleesbaar ?

pdf handleiding

bij krups ook gedownload maar ook die is op mijn scherm praktisch onleesbaar
pi_75039414
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef bbstreams het volgende:
ligt het aan mijn PC/pdf instellingen of is deze handleiding haast onleesbaar ?

pdf handleiding

bij krups ook gedownload maar ook die is op mijn scherm praktisch onleesbaar
Het is niet echt denderend nee, je moet het flink vergroten, tot zo'n 150%.
Ik weet het ook niet
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:07:58 #189
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75044173
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niks aan het zoveelste koffie-apparaat

Maar thanks voor je info , ik ben ook bang dat ik er weinig voor krijg.
[..]

Ah duidelijk, nu snap ik hoe het met die vouchers werkt enzo, thanks Ik wacht dan wel een poosje af.
Gewoon lekker in de kast zetten en keer kado geven aan iemand
pi_75069903
heb de mijne vandaag binnen (rooie citiz milk), eerste indrukken zijn zeer goed, maar wat een afknapper dat je een CC moet gebruiken om de cups te betalen, had op zijn minst ideal of paypal verwacht van zo'n groot bedrijf als nespresso. het bellen is tenminste gratis, als goed is sturen ze me een machtingsformulier toe voor automatische incasso.

en je mag een gegeven sinterklaaspaard nie in de bek kijken, maar dat zwart plastic (Bakeliet) schaaltje bij het glazen espresso kopje komt wel heeeel goedkoop over.

lekkerste is tot nu de dulsao en de decaffeinato, soort gelijke zit er ook mn mn vol automaat brasil santos & corsini. vergelijkbaar lekker pittig
pi_75075370
volgens mij kon ik gewoon met pin betalen hoor. En bakkeliet is echt niet zo goedkoop trouwens.
pi_75080209
Zojuist een nespresso apparaat aangeschaft, godverdomme wat is die koffie lekker zeg

Weet iemand wat nu de huidige welkomstaanbieding is?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:07:28 #193
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75080231
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:06 schreef Mopst3r het volgende:
Zojuist een nespresso apparaat aangeschaft, godverdomme wat is die koffie lekker zeg

Weet iemand wat nu de huidige welkomstaanbieding is?
volgens mij die box met boekje en 250 capsules en opbergdoos voor 90 euro
pi_75090223
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef flexster het volgende:
volgens mij kon ik gewoon met pin betalen hoor. En bakkeliet is echt niet zo goedkoop trouwens.
is ook alleen bij je eerste online bestelling, nespresso wil graag het clubgevoel benadrukken, door je te laten betalen via een CC geeft dat een extra luxe uitstraling. bakeliet is toch gewoon een veredelde benaming voor plastic? tenminste ik neem aan dat de moderne (Polycarbonaat ) plastic variant is wat in de vaatwasser kan. Glaswerk drinkt trouwens wel erg prettig, daar is wel goed over nagedacht.
  zondag 29 november 2009 @ 11:23:15 #195
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75104865
ik wil die kortingsvoucher graag invullen (toegemaild gekregen!) maar dan moet je een vouchercode invullen en dat vakje is op de digitale versie nog leeg iemand enig idee hoe je erachter komt wat je daar moet invullen?

Edit: Noes! Ik lees net dat je dat niet perse hoeft in te vullen, maar heb mijn bon inmiddels weggeklikt met het idee t later te doen.. maar als ik nu nog een keer die mail open, dan krijg ik niet meer die downloadknop om de voucher te downloaden en ik had 'm nog niet verstuurd ben ik nu mijn korting kwijt?

[ Bericht 39% gewijzigd door _Calimero_ op 29-11-2009 11:41:25 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 29 november 2009 @ 11:56:54 #196
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_75105524
Heb gisteren bij de IKEA de dubbelwandige espressokopjes gekocht, zijn echt perfect. Passen ook precies op de plek waar je kopjes kan plaatsen op de LeCube
pi_75107114
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef bbstreams het volgende:

[..]

is ook alleen bij je eerste online bestelling, nespresso wil graag het clubgevoel benadrukken, door je te laten betalen via een CC geeft dat een extra luxe uitstraling. bakeliet is toch gewoon een veredelde benaming voor plastic? tenminste ik neem aan dat de moderne (Polycarbonaat ) plastic variant is wat in de vaatwasser kan. Glaswerk drinkt trouwens wel erg prettig, daar is wel goed over nagedacht.
Oh dat CC verhaal kan ik me niet meer herinneren. Maar ik ga tegenwoordig ook gewoon af en toe naar Arnhem. Bakeliet is een apart soort plastic inderdaad, maar toch niet zomaar plastic. Het is overigens juist bestand tegen hoge temperaturen, dus die vaatwasser moet makkelijk lukken . Maar ik snap het op zich wel. Als je het ziet als plastic doen ze goedkoop aan. Sowieso is al die prullaria van Nespresso te duur natuurlijk. Maar ach
pi_75108499
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de caffeine in een kopje nespresso Lungo?
Is het vergelijkbaar met een kopje senseo of een kop filterkoffie (sterk)?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 november 2009 @ 14:49:32 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75110032
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef flexster het volgende:
Oh dat CC verhaal kan ik me niet meer herinneren. Maar ik ga tegenwoordig ook gewoon af en toe naar Arnhem.
Waar in Arnhem?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 29 november 2009 @ 14:56:01 #200
155008 Fip
Jezus redt
pi_75110193
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:58 schreef Mopst3r het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de caffeine in een kopje nespresso Lungo?
Is het vergelijkbaar met een kopje senseo of een kop filterkoffie (sterk)?
Na twee goede lungo's (Vivalto ) voel ik de caffeine zeker net zo goed zitten als wanneer ik twee gewone kopjes drink, maar helemaal zeker kan je dat natuurlijk nooit weten.

Tevens tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')