Ga er eentje proeven in de Bijenkorf zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe special Singatoba geproefd? Moet weer bijna nieuwe capsules bestellen en weet niet of deze net zo lekker is als de 'oudere' special, de Indrya. Intensiteit is 8 dus het zou wel een redelijk sterk bakkie moeten zijn.
Had ik uiteraard allang gedaan als ik in de buurt was maar om nou alleen daarvoor een uurtje te reizen.....quote:Op donderdag 26 november 2009 08:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Ga er eentje proeven in de Bijenkorf zou ik zeggen
heeeeerlijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe special Singatoba geproefd? Moet weer bijna nieuwe capsules bestellen en weet niet of deze net zo lekker is als de 'oudere' special, de Indrya. Intensiteit is 8 dus het zou wel een redelijk sterk bakkie moeten zijn.
Goh je zocht een leven maar kwam erachter dat dit niet bij je paste...post dan nietsquote:Op donderdag 26 november 2009 09:27 schreef 14medusa het volgende:
Wat n gezeik over een koffiezetapparaat zeg
heb zelf ook n nespresso apparaat maar om er nou zo mee bezig te zijn... sowieso vind ik t belachelijk duur en is het niet eens zo super speciaal allemaal
get a life
Indriya heb je nog steeds.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Black-Hole het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:33 schreef lekzzz het volgende:
Bij de mediamarkt hebben ze wel gewoon de 50,- kortingsbonnen liggen. Kan je gewoon vragen, weet dat het geen 70,- is maar toch, je hebt iig je korting.
Je moment is niet zo handig, als je een maand eerder was geweest had je er echt iets voor gekregen. Nu koop je m vanwege die actie voor erg weinig. Overmorgen heeft MediaMarkt (iig Almere) een actie waarbij je m voor 83-50=33euro haalt... (ik weet niet hoe veel/weinig ze hebben liggen, maar het schetst de situatie wel goed)quote:Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik val even het topic binnen, nu ik hier wat over prijzen zie staan...
Ik heb een Nespresso Magimix M100 gewonnen maar heb al genoeg koffie-app. in huis, dus ik heb er niks aan en wil hem weg doen.
Wat is de laagste prijs die jullie tegen zijn gekomen in de winkel? Ik heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen.![]()
Ik heb niks aan het zoveelste koffie-apparaatquote:Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef JtodaX het volgende:
Je Nespresso wegdoen?Een bed en een huis zijn vergeleken met een nespresso machine een secundaire levensbehoefte
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef jack4ya het volgende:
Je hebt de niet automatische versie. Die was iets van 40,- goedkoper dan de automatische versie.
Die koop je nu voor 85,- en met voucher van 50,- terug betaal je dan uiteindelijk 35,- eur.
Als ik jouw was zou ik 'm NA de voucher periode verkopen. Ik zou 'm bijv. nu niet overnemen van je (zou ik interesse hebben gehad) want ik kan de Magimix M100 A voor 35,- kopen, nageltje nieuw met bon etc.
Het is niet echt denderend nee, je moet het flink vergroten, tot zo'n 150%.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef bbstreams het volgende:
ligt het aan mijn PC/pdf instellingen of is deze handleiding haast onleesbaar ?
pdf handleiding
bij krups ook gedownload maar ook die is op mijn scherm praktisch onleesbaar
Gewoon lekker in de kast zetten en keer kado geven aan iemandquote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks aan het zoveelste koffie-apparaat![]()
Maar thanks voor je info, ik ben ook bang dat ik er weinig voor krijg.
[..]
Ah duidelijk, nu snap ik hoe het met die vouchers werkt enzo, thanksIk wacht dan wel een poosje af.
volgens mij die box met boekje en 250 capsules en opbergdoos voor 90 euroquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:06 schreef Mopst3r het volgende:
Zojuist een nespresso apparaat aangeschaft, godverdomme wat is die koffie lekker zeg
Weet iemand wat nu de huidige welkomstaanbieding is?
is ook alleen bij je eerste online bestelling, nespresso wil graag het clubgevoel benadrukken, door je te laten betalen via een CC geeft dat een extra luxe uitstraling. bakeliet is toch gewoon een veredelde benaming voor plastic? tenminste ik neem aan dat de moderne (Polycarbonaat ) plastic variant is wat in de vaatwasser kan. Glaswerk drinkt trouwens wel erg prettig, daar is wel goed over nagedacht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef flexster het volgende:
volgens mij kon ik gewoon met pin betalen hoor. En bakkeliet is echt niet zo goedkoop trouwens.
Oh dat CC verhaal kan ik me niet meer herinneren. Maar ik ga tegenwoordig ook gewoon af en toe naar Arnhem. Bakeliet is een apart soort plastic inderdaad, maar toch niet zomaar plastic. Het is overigens juist bestand tegen hoge temperaturen, dus die vaatwasser moet makkelijk lukkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef bbstreams het volgende:
[..]
is ook alleen bij je eerste online bestelling, nespresso wil graag het clubgevoel benadrukken, door je te laten betalen via een CC geeft dat een extra luxe uitstraling. bakeliet is toch gewoon een veredelde benaming voor plastic? tenminste ik neem aan dat de moderne (Polycarbonaat ) plastic variant is wat in de vaatwasser kan. Glaswerk drinkt trouwens wel erg prettig, daar is wel goed over nagedacht.
Waar in Arnhem?quote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef flexster het volgende:
Oh dat CC verhaal kan ik me niet meer herinneren. Maar ik ga tegenwoordig ook gewoon af en toe naar Arnhem.
Na twee goede lungo's (Vivaltoquote:Op zondag 29 november 2009 13:58 schreef Mopst3r het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de caffeine in een kopje nespresso Lungo?
Is het vergelijkbaar met een kopje senseo of een kop filterkoffie (sterk)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |