abonnement Unibet Coolblue
pi_74805004
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je kan mij van veel dingen beschuldigen, maar van alzheimer toch (nog) niet, en leesblind ben ik ook _echt_ niet.
[..]

En je rant over een gebrek aan verkoopunten, dat had ik al vrij snel begrepen ja. En toen er subtiel een opmerking gemaakt werd over internet, toen ging je daar uiteraard niet op in. Want je zit op een forum. Waarom zou je dan discussiëren?
Verder had je het niet over de kwaliteit van een kopje koffie maar over exclusiviteit en het feit dat als je dat wilt, je beter bonen kan kopen. Als ik niet in de file wil staan is met de fiets naar mijn werk wel een goeie oplossing. Alleen, als ik dan 100 kilometer van mijn werk af woon, wordt dat toch spontaan iets minder werkbaar. Zelfde verhaald met een Nespresso. Koffie is lekker en exclusief. Maar verse cappuccino van een goede barista kan veel beter zijn. Alleen, waar laat je die barista dan? Zo'n vent in je keuken constant is het ook niet.
Werk je ook in zo'n store ofzo ? Men wat kan jij ontzettend dom lullen zeg !

Nogmaals : (en zet deze keer je leesbril op want ik blijf niet herhalen.) "Internet is géén alternatief omdat je dan alsnog minimaal 24 uur moet wachten op je koffie.! "

Ik ben in Parijs geweest en daar kon je je Nespresso op elke hoek van de straat kopen . In NY en Stockholm idem . Elke random supermarkt verkoopt het . Zelfs in Brussel is het algemeen en vrij verkrijgbaar . Waarom dit in Nederland anders moet is mij een compleet raadsel.

Anyway ze zoeken het maar uit met hun debiele beleid . Ben nu overgestapt op Jura voor échte koffie en kan mijn boontjes prima doppen bij de lokale super

O mocht iemand nog interesse hebben dan kun je mijn Citiz ophalen . Prijs komen we vast wel uit.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 18 november 2009 @ 08:03:47 #102
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74805298
quote:
Op woensdag 18 november 2009 07:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Werk je ook in zo'n store ofzo ? Men wat kan jij ontzettend dom lullen zeg !

Nogmaals : (en zet deze keer je leesbril op want ik blijf niet herhalen.) "Internet is géén alternatief omdat je dan alsnog minimaal 24 uur moet wachten op je koffie.! "

Ik ben in Parijs geweest en daar kon je je Nespresso op elke hoek van de straat kopen . In NY en Stockholm idem . Elke random supermarkt verkoopt het . Zelfs in Brussel is het algemeen en vrij verkrijgbaar . Waarom dit in Nederland anders moet is mij een compleet raadsel.

Anyway ze zoeken het maar uit met hun debiele beleid . Ben nu overgestapt op Jura voor échte koffie en kan mijn boontjes prima doppen bij de lokale super

O mocht iemand nog interesse hebben dan kun je mijn Citiz ophalen . Prijs komen we vast wel uit.
Ik ben van bonen overgestapt naar Nespresso...dit bevalt me veel beter! Eenvoud van bestellen op internet (gewoon 1 maal per maand kijken wat je nog hebt en aanvullen met ene bestelling). Als het in de supermarkt zou liggen, zou het weer duurder worden (extra keten die ook winst wil maken). Neem aan dat Nespresso echt geen marge gaat weggeven omdat AH er aan wil verdienen. Nee het is goed zo
Stand for something or fall for anything
pi_74805313
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:03 schreef Dj_unkie het volgende:

[..]

Ik ben van bonen overgestapt naar Nespresso...dit bevalt me veel beter! Eenvoud van bestellen op internet (gewoon 1 maal per maand kijken wat je nog hebt en aanvullen met ene bestelling). Als het in de supermarkt zou liggen, zou het weer duurder worden (extra keten die ook winst wil maken). Neem aan dat Nespresso echt geen marge gaat weggeven omdat AH er aan wil verdienen. Nee het is goed zo
Je betaalt ook gewoon verzendkosten hoor . Vast meer dan de marges die supermarkten pakken.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 18 november 2009 @ 08:19:03 #104
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74805454
Niet als je genoeg besteld!
quote:
Bij bestellingen van minimaal 200 capsules via internet, neemt Nespresso de verzendkosten voor haar rekening.
Stand for something or fall for anything
pi_74805503
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Niet als je genoeg besteld!
[..]


200 cups ?? Dat zijn 20 verpakkingen ?? Wat sociaal !
In de supermarkt zou die tenminste zo nu en dan in de bonus komen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 18 november 2009 @ 08:44:27 #106
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74805737
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

200 cups ?? Dat zijn 20 verpakkingen ?? Wat sociaal !
In de supermarkt zou die tenminste zo nu en dan in de bonus komen.
Dat denk ik niet...Ik denk dat Nespresso zelf verkoopprijzen zal hanteren die NIET door de winkel aangepast mogen worden. het laatste was Nespresso wil is een goedkoop imago! Ik vind het echt geen belemmering om de koffie online te bestellen
Stand for something or fall for anything
  woensdag 18 november 2009 @ 18:51:53 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74825775
quote:
Op woensdag 18 november 2009 07:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Werk je ook in zo'n store ofzo ? Men wat kan jij ontzettend dom lullen zeg !

Nogmaals : (en zet deze keer je leesbril op want ik blijf niet herhalen.) "Internet is géén alternatief omdat je dan alsnog minimaal 24 uur moet wachten op je koffie.! "

Ik ben in Parijs geweest en daar kon je je Nespresso op elke hoek van de straat kopen . In NY en Stockholm idem . Elke random supermarkt verkoopt het . Zelfs in Brussel is het algemeen en vrij verkrijgbaar . Waarom dit in Nederland anders moet is mij een compleet raadsel.

Anyway ze zoeken het maar uit met hun debiele beleid . Ben nu overgestapt op Jura voor échte koffie en kan mijn boontjes prima doppen bij de lokale super

O mocht iemand nog interesse hebben dan kun je mijn Citiz ophalen . Prijs komen we vast wel uit.
Jij bent zelf uit de handel genomen dus hebt helemaal geen recht van spreken. Sorry dat ik je klem geluld heb hoor, het was niet mijn bedoeling. Misschien voortaan niet meer inhoudelijk in discussie gaan met mensen waar je bij voorbaat als kansloos bij bent omdat je alleen selectief kan lezen. Geeft niet, er is een groot percentage mensen in Nederland analfabeet.

En voel jij je maar elitair met je Jura. Om er vervolgens supermarkt bonen in te gooien. Riiiight.

Kijk, dat het handig zou zijn als het in de supermarkt zou liggen is 1 ding. Aan de andere kant, de meeste mensen verdiepen zich in iets voordat ze het kopen. En je komt er dan al snel achter dat je alleen cups kan kopen bij de stores in Nederland of online. Er is niemand die je dwingt Nespresso te drinken uiteraard.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 18 november 2009 @ 20:05:23 #108
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74828612
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jij bent zelf uit de handel genomen dus hebt helemaal geen recht van spreken. Sorry dat ik je klem geluld heb hoor, het was niet mijn bedoeling. Misschien voortaan niet meer inhoudelijk in discussie gaan met mensen waar je bij voorbaat als kansloos bij bent omdat je alleen selectief kan lezen. Geeft niet, er is een groot percentage mensen in Nederland analfabeet.

En voel jij je maar elitair met je Jura. Om er vervolgens supermarkt bonen in te gooien. Riiiight.

Kijk, dat het handig zou zijn als het in de supermarkt zou liggen is 1 ding. Aan de andere kant, de meeste mensen verdiepen zich in iets voordat ze het kopen. En je komt er dan al snel achter dat je alleen cups kan kopen bij de stores in Nederland of online. Er is niemand die je dwingt Nespresso te drinken uiteraard.
nou moet ik toegeven dat een commercieel merk als Illy (welke gewoon bij de AH te koop is) prima bonen heeft en vergelijkbare kwaliteit koffie zet voor een lagere prijs. Neemt niet weg dat ik Nespresso makkelijker vind en een automaat voor mij te groot is en te weinig gebruikt wordt
Stand for something or fall for anything
  woensdag 18 november 2009 @ 20:24:56 #109
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74829479
Met andere woorden, de eigenlijke doelgroep is anders, wat ik al eerder aangaf.
En dat van die bonen is zeker waar, maar sommige mensen pretenderen dat ze een purist zinj, en dan ga je natuurlijk geen supermarkt bonen kopen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74840111
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]


Kijk, dat het handig zou zijn als het in de supermarkt zou liggen is 1 ding.
Goedzo jochie !

De reden dat ik me stoor is het feit dat dit alleen in Nederland het geval is . Elders in de wereld is het wél eenvoudig te krijgen . Ik heb via de mail contact gehad met Nespresso Nederland en mij is verzekerd dat er plannen zijn om vanaf 2010 óók aan AH (XL) te gaan leveren . Dus zo dom was dat idee niet.

IIllyybonen van de AH doen het prima . Dus óók in de Jura . Dat je boos bent omdat ik je irrelevante informatie + domme vergelijkingen naar de prullenbak verwees zal me werkelijk een rotzorg zijn .

En in letter en schrift een discussie aangaan en vervolgens beweren dat je discussiepartner een analfabeet is ? Hoe dom ben je dan ? En vooral wat heeft dat in godsnaam met koffie te maken ??

Liever eilitair dan (in jouw geval dus) dom . Daarom sta je bij deze op de shit/ignore list . Goed voor de sfeer hier want beste vrinden worden we toch niet !

[ Bericht 0% gewijzigd door Winner_Taco op 19-11-2009 07:55:05 ]
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 19 november 2009 @ 07:54:04 #111
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74840829
kienders...doe es lief voor elkaar

1. Zou fijn zijn als Nespresso ook bij de Appie Xl te krijgen zou zijn, maar zou het niet erg vinden als dat niet gaat gebeuren.
2. Je kan met een bonen automaat heerlijke pleur zetten, maar het is voor een andere doelgroep

Als je 1 tot 2 kopjes per dag drinkt is een Nespresso ene betere keuze. Geen onderhoud en lage kosten voor de machine zelf Als ik meer koffie zou gaan zetten, dan zou ik zo weer overstappen op een goede bonenautomaat, maar het is me te kostbaar
Stand for something or fall for anything
  donderdag 19 november 2009 @ 07:55:33 #112
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74840838
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef neo2000 het volgende:

En dat van die bonen is zeker waar, maar sommige mensen pretenderen dat ze een purist zinj, en dan ga je natuurlijk geen supermarkt bonen kopen..
Het fijne van Illy is de constante kwaliteit die je krijgt. Daar betaal je ook iets meer voor, maar wel gegarandeerd dat elk kopje exact hetzelfde smaakt.
Stand for something or fall for anything
  donderdag 19 november 2009 @ 08:51:46 #113
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74841404
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:29 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]
IIllyybonen van de AH doen het prima . Dus óók in de Jura .
Eens is. Alhoewel het mij persoonlijk meevalt dat het "goed genoeg" voor je is.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:29 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En in letter en schrift een discussie aangaan en vervolgens beweren dat je discussiepartner een analfabeet is ? Hoe dom ben je dan ? En vooral wat heeft dat in godsnaam met koffie te maken ??

Liever eilitair dan (in jouw geval dus) dom . Daarom sta je bij deze op de shit/ignore list . Goed voor de sfeer hier want beste vrinden worden we toch niet !
quote:
Een analfabeet is iemand die de vaardigheid in lezen, spellen en schrijven niet of in onvoldoende mate beheerst.
Van: http://nl.wikipedia.org/wiki/Analfabetisme
Dom is dus blijbaar relatief.. En, er is een verschil tussen zelfbenoemd elitair en gewoonweg arrogant. Om het niet te moeilijk te maken voor je: Is meneer nu boosie woosie..? Kusje over?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74841937
Ik vind zelf gebrandde en gemalen bonen het lekkerst, maar Nespresso is een prima alternatief! En zooo vaak drink ik geen koffie
  donderdag 19 november 2009 @ 10:15:55 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_74843115
Illy-koffie is net zo hard één en al marketing als Nespresso dat is. De vergelijking maken tussen die twee is op zich al grappig. Heb je ooit gehoord van koffieplantages uit Italië? Enige wat die Italianen doen is de koffie branden, er zijn echter nog zo'n 16 andere stappen die net zo belangrijk zijn in het koffieproces.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:19:28 #116
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74843206
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef Blik het volgende:
Illy-koffie is net zo hard één en al marketing als Nespresso dat is. De vergelijking maken tussen die twee is op zich al grappig. Heb je ooit gehoord van koffieplantages uit Italië? Enige wat die Italianen doen is de koffie branden, er zijn echter nog zo'n 16 andere stappen die net zo belangrijk zijn in het koffieproces.
Ik weet dat je veel betere koffie kan krijgen (voor minder). Maar zoals ik al zei, Illy levert wel altijd een constante kwaliteit af. Dus als je een beetje goede koffie wil hebben en je let niet zo op de centjes is het een makkelijke keuze
Stand for something or fall for anything
pi_74846715
Die nieuwe reclame
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:07:24 #118
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_74883075
Bij de Mediamarkt (Almere) is deze week de Magimix M100A in de aanbieding voor ¤89, dus met ¤50 terug van Nespresso kost hij nog maar ¤39 !

Stond al op het punt om die aan te schaffen, tot ik net las over het jaarabonnement op Elle met de Magimix Le Cube voor ¤90. Hmmmmm, tijdschift voor m'n vrouw en de Nespresso voor mij!
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:11:14 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_74883210
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef Blik het volgende:
Illy-koffie is net zo hard één en al marketing als Nespresso dat is. De vergelijking maken tussen die twee is op zich al grappig. Heb je ooit gehoord van koffieplantages uit Italië? Enige wat die Italianen doen is de koffie branden, er zijn echter nog zo'n 16 andere stappen die net zo belangrijk zijn in het koffieproces.
Die nieuwe Illy cups en machine zijn wel erg mooie qua design en handig in gebruik: alle koffie komt direct uit de cup en bijna niet in de machine, dus weinig schoonmaken

Helaas zijn ze wel vrij prijzig, 0,39 euro per cup.

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:13:35 #120
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74883278
wat een lelijk ding is dat zeg
Stand for something or fall for anything
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:17:28 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_74883423
Hij is er ook in het rood
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:18:44 #122
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74883457
oogstrelend rood?
Stand for something or fall for anything
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:22:43 #123
3185 Adelante
To let it go now
pi_74883591


Oogstrelend idd, de francisfrancis x7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:24:59 #124
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74883684
das ook wel een hele andere machine....die heb ik zelfs redelijk veel verkocht

Afwerking is echt een dikke 10 (int geel is die mooier)
Stand for something or fall for anything
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:26:28 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_74883743
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef Dj_unkie het volgende:
das ook wel een hele andere machine....die heb ik zelfs redelijk veel verkocht

Afwerking is echt een dikke 10 (int geel is die mooier)
Dit is een van de twee nieuwe cuphouder machines, niet zo;n ander bonen/melange apparaat.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')