toch wel op kistjes hequote:
en een baksteen in de zakken, anders schiet het niet opquote:
ja jij ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga dr vandoor mensen, kalm an en slaap goed alvast!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
eet smakelijk Panzer!
en slaap lekker allemaal, ik ben er ook vandoor!
[jaloezie modus]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik ben trouwens 25, Andrea
25?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik ben trouwens 25, Andrea
de bieb moet je ook nog weer naartoe om het in te leverenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Mdrop het volgende:
Bieb?, dat was toch voor dat BOL begon met tweedehands spul AAN DE DEUR af te leveren.
Oja onder het motto ' Zo houden we werk 'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de bieb moet je ook nog weer naartoe om het in te leveren
anders hej voort nog völle meer leu op stroat stoan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja onder het motto ' Zo houden we werk '.
Dat is dan ook weer zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders hej voort nog völle meer leu op stroat stoan.
Dus je bent jaloers op een saai iemand die in een bieb werkt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[jaloezie modus]
Maar jij bent een saai iemand die in een bieb werkt![]()
![]()
[/jaloezie modus]
Ik zit bij Christiaan in de klasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus je bent jaloers op een saai iemand die in een bieb werkt?
Hoe tragisch is oe eign leven dan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit bij Christiaan in de klas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wijntjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil...ik wil...
ik wil bij je zijn![]()
Onder het genot van een wijntje
dat drinkt ie geeneensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |