je studeert toch geen be/ac/fe aan het saxion hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:17 schreef MarijeH het volgende:
Goede avond. Hoe gaat het hier?
Heb over 2 weken mijn eerste toetsweek. Ken het redelijk goed. Vandaag omgevingsanalyse geleerd.

ziet dat er ook echt zo vet uit als op tv enzo? en net zo groot?quote:

In het echt is het roze.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ziet dat er ook echt zo vet uit als op tv enzo? en net zo groot?

Ik weet niet wat jij op tv hebt gezien, maar als je de discovery channel versie bedoeld, jep, precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ziet dat er ook echt zo vet uit als op tv enzo? en net zo groot?

Ja ik studeer bedrijfseconomie op het saxion in Enschede. Hoezo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je studeert toch geen be/ac/fe aan het saxion he

dat doe ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik studeer bedrijfseconomie op het saxion in Enschede. Hoezo?
 , 4de jaars.
, 4de jaars.

Oh das toevallig. Ik ben nog eerste jaars. Veel succes met je studie dit jaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat doe ik ook, 4de jaars.

Een BlackBerry Bold 3000
 Een BlackBerry Bold 3000 

Hehe, heel maf ja. Jij ook, veel plezier alvast met accountantscontrole 1.4quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh das toevallig. Ik ben nog eerste jaars. Veel succes met je studie dit jaar.
 .
.

Samzz!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Samzz het volgende:
WHHAAAAAAAAAAAAA!!!

Mijn laptop is terug, zo goed als nieuw en ik heb een vet toffe nieuwe telefoonEen BlackBerry Bold 3000
En, hoi vriendjes en vriendinnetjes
 , welkom!
, welkom!

Bedankt. Wat is er zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hehe, heel maf ja. Jij ook, veel plezier alvast met accountantscontrole 1.4.
 aan dat vak.
  aan dat vak.  

gelukkig nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Samzz het volgende:
Heb jij ooit een overlijdensbericht met mijn naam gezien dan?

Ik vond dat het lastigste vak van het eerste jaar. Als je hulp nodig hebt hoor ik het hehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bedankt. Wat is er zoaan dat vak.
Nieuwkomers

Nou inderdaadquote:
 Anders was ik nu een super geconcentreerd spook en zo, en kon ik lekker gaan spoken. Dat dan weer wel.
 Anders was ik nu een super geconcentreerd spook en zo, en kon ik lekker gaan spoken. Dat dan weer wel.

Good for Halloweenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaadAnders was ik nu een super geconcentreerd spook en zo, en kon ik lekker gaan spoken. Dat dan weer wel.

Toch niet met een wit kleed hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaadAnders was ik nu een super geconcentreerd spook en zo, en kon ik lekker gaan spoken. Dat dan weer wel.
 . Het is koud trouwens.
. Het is koud trouwens.

Ok. Jazeker hoor je het dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik vond dat het lastigste vak van het eerste jaar. Als je hulp nodig hebt hoor ik het hehe

Ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Samzz het volgende:
Hoi allemaal
Wie zijn de nieuwkomers dan?
 , iets bijzonder in petto voor de nieuwkomers?
, iets bijzonder in petto voor de nieuwkomers?

Trustequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga slapen. Morgen omgevingsanalyse leren

Waarom krijg ik nou assosciaties met DESTEP als ik dit hoor... ik ben helemaal brainwashed met management modelletjes... arghquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga slapen. Morgen omgevingsanalyse leren

En waarom snap ik nou niet wat je hier zegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou assosciaties met DESTEP als ik dit hoor... ik ben helemaal brainwashed met management modelletjes... argh
Sterkte daarmee, klinkt heel saai...
 .
.

Omdat jij niet naar school bent geweest?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En waarom snap ik nou niet wat je hier zegt.
 of omdat ik van 't padje ben... wie zal het zeggen
 of omdat ik van 't padje ben... wie zal het zeggen

Sanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Samzz het volgende:
WHHAAAAAAAAAAAAA!!!

Mijn laptop is terug, zo goed als nieuw en ik heb een vet toffe nieuwe telefoonEen BlackBerry Bold 3000
En, hoi vriendjes en vriendinnetjes

Ik voel me zwaar beledigd, ben verdomme nog steeds studentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Omdat jij niet naar school bent geweest?of omdat ik van 't padje ben... wie zal het zeggen
 .
.

ga je huiswerk dan es maken man!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar beledigd, ben verdomme nog steeds student.

Oke mevrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ga je huiswerk dan es maken man!!
 .
.

hier ist wel goed. net een half uur weer van 't werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
met mij wel goed... alweer moezo maar eens lekker slapen...
en met jou?

crap... tegenwoordig zegt "iedereen" mevrouw tegen me... en bij de bus laten ze me voorgaan...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |