7 maanden. VANDAAG!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef Scorpie het volgende:
Hoe lang heb je het al met dr?
Daarnaast, als ze er spijt van heeft, en jij kan jezelf eroverheen zetten, wat zou dan het probleem moeten zijn?
Dan dump je haar, nu. Als dat te rigoreus klinkt, niet verder zeuren, slikken en accepteren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef sandesh het volgende:
[..]
7 maanden. VANDAAG!
Mja ik denk at ik me er wel over kan zetten maar ze zeggen toch altijd 'als je begint met snoep jatten roof je over een aantal jaar een bank'.
Dat zegt haar stiekeme vriendje waarschijnlijk ook als hij in haar mond klaar is gekomenquote:
Inderdaad, als het met een jongen is is ze een vieze hoer en dien je het uit te maken. Indien met een meisje kun je alvast trouwplannen maken,quote:
Ah, je bent niet van plan haar te verlaten maar opent het topic zodat we je aandacht geven en geruststellen. Typisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef sandesh het volgende:
ok kan ik hier een slotje op krijgen want serieuze antwoorden komen toch niet.
Gast, het is toch duidelijk genoeg. Je wijf is een hoer die over een maand diegene keihard paalt. Wees een beetje realistisch zeg. Dumpen, en op naar de volgende.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef sandesh het volgende:
Dat dus, en als je niet reageert op antwoorden kunnen we niet de situatie goed inbeelden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ah, je bent niet van plan haar te verlaten maar opent het topic zodat we je aandacht geven en geruststellen. Typisch.
Wat voor antwoorden verwacht je? Serieus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef sandesh het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:40 schreef CP69 het volgende:
ander mokkel op de mond
Weg "kut"gevoel ....
of natuurlijk dan juist wel een kut-gevoel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:40 schreef CP69 het volgende:
maakt tog niks uit man ....
als je er ECHT EEN ROT GEVOEL bij hebt , pak je gewoon (zonder dat je huidige vriendin het weet natuurlijk) een ander mokkel op de mond of voor mijn part ga je nog verder ...
Weg "kut"gevoel ....
Anders doe je effe normaal weetje zelluf toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor antwoorden verwacht je? Serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |