Ga fietsen joh!quote:
Hoi buurman!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
Jakkie mn buurman heeft me op Fok gevonden.
Wel een leuke buurman hoor, maar heb hem verboden te gaan zoeken in mn posthistory![]()
Dag Buurman
O dat vind ik ook irritant. Helemáál collega's of zo, die dan allerlei privé dingen of dronken gebral kunnen terugvinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
Jakkie mn buurman heeft me op Fok gevonden.
Wel een leuke buurman hoor, maar heb hem verboden te gaan zoeken in mn posthistory![]()
Voebele kieken denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat vind ik ook irritant. Helemáál collega's of zo, die dan allerlei privé dingen of dronken gebral kunnen terugvinden.
En dan ben jij nog redelijk beschaafd gebleven door de jaren heen. Maar die gast is nu één ding achter z'n PC'tje en dat is geen pacman spelen.
Ja mag het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Noek het volgende:
Buurman, go home!
Ga underkoffer, snel! Wil je mijn noekje hebben?|
FOK! staat echt in nó time bovenaan in Google altijd hè!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef CarOnline het volgende:
Neehee!
Niet uitlokken![]()
Ik had het over mn download boete en ja. Toen was het snel gevonden natuurlijk![]()
Ik wil een kloon!
doe je dan kloonvanCaronline?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Voebele kieken denk ik. Hoop ik.
Ik wil een kloon!
Bedoelde u Niek is een caramel pepernoten jostiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! staat echt in nó time bovenaan in Google altijd hè!![]()
Effe testen: Noek is een caramelpepernotenjostie
Buuf en Caro zijn truffelpepernotenpotten
Stopwatch.... nu!
quote:Bedoelde u: "Niek is een caramel pepernoten josti"
Ik heb geen emailadressen meer!quote:
Ja, Nederlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh ja dat is erg irritant XxxX, Ik neem aan dat hij Nederlands kan lezen?
Mijn neefje zit op fok, maar daar hebben we afspraken over.
En ik weet dat hij wel eens in KPD post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |