Lekker hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik win gewoon een prijs op fok!
Prijswinnaars abonnementhoudersactie
Uitgerekend jijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik win gewoon een prijs op fok!
Prijswinnaars abonnementhoudersactie
IDDquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Lyzio het volgende:
Begint steeds meer ergens op te lijken
[ afbeelding ]
Hij reageert heel lief toen ik mijn adres doorgaf. Dus als ik binnenkort niet meer post / kan posten. Weten jullie hoe het zitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitgerekend jij
Zal Danny leuk vinden!![]()
Heb je het wel naar een postbus laten sturen zodat je het op kan halen zonder je adres prijs te geven?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij reageerd heel lief toen ik mijn adres doorgaf. Dus als ik binnenkort niet meer post / kan posten. Weten jullie hoe het zit
hehe..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je het wel naar een postbus laten sturen zodat je het op kan halen zonder je adres prijs te geven?
oke.....en 4-1 achterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
1-1 tegen Ruudt, spannnend. Hij countert tegen mijn 70% bbz
hahahahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij reageert heel lief toen ik mijn adres doorgaf. Dus als ik binnenkort niet meer post / kan posten. Weten jullie hoe het zit
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
patser.. laat die jongen nou trots zijn op zijn team..
Baas boven baasquote:
Dat van jou is alleen een tikkie beter. We moeten eens een friendly fixen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
Zo was t niet bedoeld.
Bedoelde juist dat je net als ik een leuk team hebt.
even wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is er voor verschil? Hij heeft toch ongeveer net zo veel sterren als ik of zie ik dat nou verkeerd? Ik zeg nog idd. Dat jij dat opvat als patsen zegt meer over jou dan over mij
Ik dacht; ga eens tellenquote:
Tja als bijna niemand reageerd op mn posts ga je nog al snel ergens op inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
even wat leven in de brouwerij![]()
had je nog wat honger?
Sorry maar dat is nog ff :quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik dacht; ga eens tellenEvengoed moeten we dan een friendly doen.
quote:Uitdagingen
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 26-10-2009
Net even gekeken. Ik kan er vandaag een regelen, zit al in de oefenpot.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
Wanneer kan jij dan een friendly spelen?
ow lekker slimquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Net even gekeken. Ik kan er vandaag een regelen, zit al in de oefenpot.
Goed bezigquote:
Precies 24 uur na t laatste fluitsignaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Grom, dat ze maar eens opschieten met die training in mijn jeugd. Ben benieuwd.
I know, maar ik wil het nu weten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
Precies 24 uur na t laatste fluitsignaal
dat is toch ook gewoon in de nacht van donderdag op vrijdag?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Grom, dat ze maar eens opschieten met die training in mijn jeugd. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
dat is toch ook gewoon in de nacht van donderdag op vrijdag?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is toch ook gewoon in de nacht van donderdag op vrijdag?
Dat je trainer niets zegt over een bepaalde speler betekend niet dat er niets veranderd is imo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |