Met haar was ik vet schattig.quote:
Rigor mortis!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een rits andere potentiele vaders...![]()
![]()
![]()
Dat wijf....![]()
Alsof ze al 5 dagen dood was.
Nu nog!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met haar was ik vet schattig.
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:20 schreef Otis2.0 het volgende:
MIJNE HEEFT EEN TOPIC ICON EN EEN BETERE TT DUS DEZE MOET DOOD.
GEIL!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar deze heeft weer een kale TS
kale TS =
quote:
Tegenover die vijver van Balkenendequote:
Pink Floyd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenover die vijver van Balkenende
Nee, ik.quote:
O dat is best wel dicht in de buurt.quote:
Ik had een meetingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O dat is best wel dicht in de buurt.
Ik had thee en koekjes voor je klaarstaan!
Nee,quote:
Ahh, gezellig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee,
mijn vader was ineens in Den Haag
Wel leuk hoor.quote:
Lange Poten ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel leuk hoor.![]()
MOAR! Wat zijn ze nou weer aan het verbouwen bij het plein?
Heel die stoep voor de Subway is open...
Had de gemeente geld teveel ofzo...?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lange Poten ja.
Echt lelijk.
Alles is nu op 1 niveau. Geen idee waarom, zo heb je geen verschil meer tussen stoep en straat...
Is bij wel meer gemeentes. Hier zijn ze al 2 weken de belijning op de weg aan het doen terwijl er niks mis mee was terwijl 2 blokken verder niemand weet waar hij moet rijden omdat het daar wel versleten is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had de gemeente geld teveel ofzo...?
Ik zie allemaal reparaties die niet nodig zijn en andere dingen blijven liggen.
Dat doe ik al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Zeg, ga es msnen joh!
Ja echt he...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is bij wel meer gemeentes. Hier zijn ze al 2 weken de belijning op de weg aan het doen terwijl er niks mis mee was terwijl 2 blokken verder niemand weet waar hij moet rijden omdat het daar wel versleten is.
Ga je moeder in de maling nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:56 schreef Zotheid het volgende:
Grapje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |