quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef poolie het volgende:
Dat heb ik ook gehad, hij deed het twee weken niet meer.
Toen had ik er ergens gelezen dat je je mob uit elkaar moet halen (dus batterij en sim enzo eruit)
en dat in een bakje (droge) rijst doen en een paar daagjes laten staan.
Geloofde er de ballen van, maar het werkte wel!
Hij deed het daarna prima!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef poolie het volgende:
Toen had ik er ergens gelezen dat je je mob uit elkaar moet halen (dus batterij en sim enzo eruit)
Ik heb die van mij toen een paar dagen op de verwarming laten liggen, toen weer een keer aangezet en hij werkte weer:D Föhnen leek me iets te gevaarlijk, kan best zijn dat je het water gewoon wegblaast en dat het dan terecht komt op gevoelige onderdelen. Uiteraard moet je (als je gaat föhnen) dit wel op de koude stand doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef Sinceria het volgende:
Föhnen wil ook wel werken. Niet op de hoogste stand though.
Hoe doe je dat dan? Je gooit de broek die je net aan had in de was en 5 minuten later gaat hij al de wasmachine in? En in die 5 minuten ben je nog niet gebeld en heb je je telefoon ook nog niet gemist? En dat alles 2 keer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:46 schreef Charlie_Brown het volgende:
Heb al 2 telefoons geclaimd na waterschade (beide wasongelukjes) bij 2 verzekeringen. Bij de phonehouseverzekering, eigen risico E25, en de toenmalige orange verzekering, eigen risico E35. Bij beiden een nieuwe telefoon gekregen.
Het kan, alleen heeft je telefoon toch schade gehad. Vaak merk je na een aantal maanden tot half jaar dat je knopjes toch niet meer zo lekker werkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef poolie het volgende:
Waterschade is als er water in je telefoon zit. Punt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:02 schreef Noisiv het volgende:
Wat mijn vraag is: is de tel verzekerd door alle typen waterschade maakt het uit wat er is gebeurd. Als verzekeraar zou ik zeggen: tel in de wasmachine gekomen gevalletje eigen schuld dikke bult had je maar beter moeten opletten. Maar hetzelfde zou gelden voor met een tel in je zwembroek in het zwembad of strand lopen gelden
Dom kind. Hij is er toch voor verzekerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Starr_003 het volgende:
Moehahahaha ik sliep een keer bij een vriendin, hadden alcoholic party met zn 2tjes, en kotste ik per ongeluk haar tapijt onder![]()
Dus zij volgende ochtend met een emmer water/azijn aan de slag, valt zo *hop* haar foon vanuit blousezakje in de emmer(goed voor elkaar trouwens, vriendin die mijn ** opruimt
)
Zij tot mijn verbazing hele ding uit elkaar gesloopt, met de fohn aan de slag en tadaaa hij deed het weer perfect daarna![]()
Dus ik zou zeggen; fohnen!
OMG neem dat niet zo serieus, klein kindquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dom kind. Hij is er toch voor verzekerdOf heb je poep in je ogen?
Dat dus. Of bij de winkel langs gaan en aangeven dat ie niet meer werkt. Garantie is voorbij, zij moeten hem dus naar de verzekering sturen. Daar contateren ze waterschade en jij hoeft verder geen uitleg te geven. Toestel wordt vaak vergoed tegen dagwaarde of een gelijkwaardig mobieltje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:23 schreef Blik het volgende:
waterschade werkt bij de verzekering altijd, diefstal juist niet! Voor diefstal moet je aangifte e.d. doen. Allemaal gezeik. Gewoon bellen met je verzekering, zeggen dat die uit je broekzak in de wc is gevallen. En opsturen naar de verzekering (zonder sim-kaart). Je krijgt als het goed is heel snel een nieuwe vergelijkbare telefoon
Dat is wel een beetje raar? Meestal krijg je je eigen model gewoon weer terug of anders een vergelijkbaar model. Bij vergelijkbaar moeten zo'n beetje alle opties er dan wel weer op zitten. Je krijgt bijna nooit de nieuwwaarde terug.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Noisiv het volgende:. De tel was vorig jaar 850 euro waard en nu zou ik een andere tel ter waarde van 310 euro uitgekeerd krijgen.
HAHAHAHAHAHA wat ben jij in hemelsnaam voor een introvert, lelijk, onzeker misbaksel dat je van deze hele situatie geen reet snapt?? Hoe overleeft jou soort het in hemelsnaam in die grote, enge wereld waarin je je bek moet opentrekken om je recht te krijgen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Noisiv het volgende:
Ben vandaag langsgeweest bij die winkel van HI: T for telecom. Ze begonnen gelijk over dat ik het zelf expres had gedaan en dat soort dingen. Toen ik vertelde wat er was gebeurd zeiden ze zo van: was maar een grapje. Maar ik vond ze heel klant onvriendelijk iig. De tel was vorig jaar 850 euro waard en nu zou ik een andere tel ter waarde van 310 euro uitgekeerd krijgen. Als je daar nog eens een eigen risico van 50 euro bij opteld en een premie van 10 euro per maand kan je beter zelf geld wegleggen voor een mobiel want het zijn echt oplichters bij HI.
En jij moet eens rustig ouder worden. Je hebt gelijk, maar wat een misbaksel van een lap tekst is dat zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA wat ben jij in hemelsnaam voor een introvert, lelijk, onzeker misbaksel dat je van deze hele situatie geen reet snapt?? Hoe overleeft jou soort het in hemelsnaam in die grote, enge wereld waarin je je bek moet opentrekken om je recht te krijgen?
1: je telefoon is verzekerd. Alle vormen van schade, boeit geen fuck jij krijgt óf dagwaarde óf hetzelfde toestel (óf opvolgend model) uitgekeerd (afhankelijk van soort verzekering)
2: de winkel van Hi = de Hi-winkel. T for Telecom is een tussenpersoon tussen jou en je Hi-abonnement.
3: je verzekering is een losse overeenkomst die gekoppeld is aan je telefoon, niet aan je abonnement. Je recht halen in de winkel is kut want je wordt toch altijd doorverwezen naar de verzekeraar. Kun je wel met je introverte bek gaan schreeuwen(wat ik in jou geval toch niet verwacht, maar goed), maar iets bereiken doe je waarschijnlijk niet. Bel de verzekeraar (tel. op je polis) en eis een vergelijkbaar toestel (dus iets van die waarde!), klaar. Zo staat het in de polis, zo ga jij het krijgen.
Laat anders je moeder het voor je regelen want ik denk niet dat je het aan kunt als ik eerlijk ben.
ja ach het was ook al laat hèquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En jij moet eens rustig ouder worden. Je hebt gelijk, maar wat een misbaksel van een lap tekst is dat zeg.
Als jij je telefoon bij t fot telecom hebt gekocht dan heb je ook een verzekering via t-for-telecom en dan heeft HI daar dus geen flikker mee te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Noisiv het volgende:
want het zijn echt oplichters bij HI.
Dat is bij de t-for-telecom idd wel vaker zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Noisiv het volgende:
Maar ik vond ze heel klant onvriendelijk iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |