quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
De vriend van 4EBE is goed te doen.
COCKBLOCKER!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
MAAR DAN KAN IK WEL DIE MEISJES BETASTEN
"quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
Wut?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
Meisjes die niet willen daten omdat ze denken dat ze te dom zijn voor je.
JA JE BENT EEN KUT-MAAGD!quote:
tijdens het pwnen van de noobs terwijl een 15jarig breezersletje aan je penis zuigtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:31 schreef Broekpaling het volgende:
Over een jaar zeg ik "KENNEN JULLIE DEZE NOG NOG NOG?
[..]
"
IK kan niks zeggen anders wordt Crack boos.quote:
EN DOOR ZATHEID!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Meisjes die anoniem respect op hyves doen en dan op msn gaan zeggen dat zij het zijn.
P to the M!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK kan niks zeggen anders wordt Crack boos.
Wut?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
Waardoor doet de AF van m'n 50mm lens het niet meer?
Hij is echt allang niet meer grappigquote:
AutoFocusquote:
Wat ik zeg. Hij stelt niet goed scherp meer. Geen idee of dat nou aan m'n camera of aan de lens ligt...quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is echt allang niet meer grappig
Doe is pics van je gitaar ja?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Hij stelt niet goed scherp meer. Geen idee of dat nou aan m'n camera of aan de lens ligt...
is dat zoeen goedkope plastic lens?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
Waardoor doet de AF van m'n 50mm lens het niet meer?
Nee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is pics van je gitaar ja?
Kan je nou al wat spelen? Zowel op gitaar als piano?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
Jos ziet er echt heel anders uit dan ik dacht
Canon EF 50mm 1:1.4quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
is dat zoeen goedkope plastic lens?
misschien corrosie op het contactje?
Nepfotograaf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Canon EF 50mm 1:1.4
Hij stelt niet goed meer scherp en wil op de AF ook geen foto maken. MF lukt dat wel, maar goed, daar is het dan ook MF voor.
Flikker op met je maagd, het gaat helemaal niet over pokerquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Flikker op met je maagd, het gaat helemaal niet over poker
quote:
quote:
doe maar duurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Canon EF 50mm 1:1.4
Hij stelt niet goed meer scherp en wil op de AF ook geen foto maken. MF lukt dat wel, maar goed, daar is het dan ook MF voor.
Als ik foto's van haar of haar vriend zou posten hang ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid heeft er vast wel een paar.
PMquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik foto's van haar of haar vriend zou posten hang ik.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Nee, echt niet. En in dit geval is nee echt nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, echt niet. En in dit geval is nee echt nee.
In dit geval werkt opfokken ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dit geval werkt opfokken ook niet.
Als jij mij die foto geeft, bouw ik voor jou een schommelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dit geval werkt opfokken ook niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij mij die foto geeft, bouw ik voor jou een schommel
Wat lief.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou jou nooit opfokken. Alleen plagen.
Verleidelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij mij die foto geeft, bouw ik voor jou een schommel
Ik moet even met 4EBE praetn.quote:
Duhquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
Ik mag andere meisjes heus wel mooi en schattig vinden hoor!
Soms ben je echt een sukkeltjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK kan niks zeggen anders wordt Crack boos.![]()
Nu heb ik de hyves van Jos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
JAJA JONGENS DE JOSSELAAR ZEGT DAT OVER MIJ![]()
.
Arme Bpquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Flikker op met je maagd, het gaat helemaal niet over poker
Die linker op die onderste foto lacht als Patty Brardquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
VROEGER:
[ afbeelding ]
NU:
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:
Dat komt zeker omdat jij nog geen ervaring hebt met fokken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou jou nooit opfokken. Alleen plagen.
Ik ookquote:
Mijn zusje is bevriend met Jos!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:25 schreef Mozy het volgende:
En het zusje van het basisschoolvriendje van Chai is bevriend met Jos.
Watdanquote:
Iedereens zusje is bevriend met Jos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:25 schreef Mozy het volgende:
En het zusje van het basisschoolvriendje van Chai is bevriend met Jos.
Jij hebt dan een best wel lekker zusje van 14.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn zusje is bevriend met Jos!!!!!![]()
Pfoe, ik ben niet alleenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfoe, ik ben niet alleen
Yes, dat was in Veldhoven!
Dus ik loop jou misschien ook nog wel tegen het lijf?!
ZAL IK JOUW JAARBOEK FOTO POSTEN ?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Het was maar een grapje, Skylark is niet lelijk.
En ik ben ook een hunk.
JA IK WAS EVEN ETEN KOKEN.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooohja, en dán ben je er ineens wel!
Ik ken haar van een vakantie, ik kom zelf niet in die contreien.quote:
Skylark is veel lekkerder dan jij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Het was maar een grapje, Skylark is niet lelijk.
En ik ben ook een hunk.
BWHEHEHE IK KAN HEULEMAAL GEEN GRIJZE HAREN KRIJGEN.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joh, maak je geen zorgen. Daar krijg je grijze haren van.
Ze is verhuisd of kom jij daar nooit meer langs ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ken haar van een vakantie, ik kom zelf niet in die contreien.. Ik woon tegen de Randstad aan, en sommigen zeggen zelfs dat ik ín de Randstad woon
.
Als je dat doet, kom ik je halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZAL IK JOUW JAARBOEK FOTO POSTEN ?!
Jij bent een koe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Skylark is veel lekkerder dan jij.
Ik?quote:
Ja, gister maakte je wel een ontzettende fout.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze is verhuisd of kom jij daar nooit meer langs ?
Kijk Zottetje, ik doe het goed
Inderdaad.quote:
Jij bent zeker nog nooit inquote:
Nou ik kwam haar tegen in Italië. Zij woont in Brabant. Ik niet. En ik ben daar ook nooit langsgeweest. ( Wel een keer in Limburg om een Limburgs meisje dat ik van vakantie kende te verassen op haar werk, hihihihihihihihihihihi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze is verhuisd of kom jij daar nooit meer langs ?
Kijk Zottetje, ik doe het goed
Nee. Maar al was ik daar wel geweest, doet er niks aan af dat 13 graden fucking koud is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit inCanada
geweest in de winter?
Wel in de zomer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit inCanada
geweest in de winter?
Wat heb je dan wel niet aan als het vriest?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Maar al was ik daar wel geweest, doet er niks aan af dat 13 graden fucking koud is.
Een of twee vesten, een sjaal, een jas, twee of drie paar handschoenen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel niet aan als het vriest?
Maar ik ben nu echt heel lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ooooooooooooooooooooook
Vorig school jaar:
[ afbeelding ]
whehehehehehe![]()
Wtf is dat voor heksenkleur haarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vorig school jaar:
[ afbeelding ]
whehehehehehe![]()
Dat had niks met spelling te makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik?
[..]
Ja, gister maakte je wel een ontzettende fout.
Gothic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vorig school jaar:
[ afbeelding ]
whehehehehehe![]()
Mijn docent BE loopt altijd met een sjaal, al is het 20 graden celsius.quote:
Neuj maar het past niet bij de rest van je gezichtquote:
Vond je er toen leuker uitzienquote:
Twee vesten over elkaar zit toch ook niet lekker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoax, ik draag nooit twee vesten behalve als het -10 is. Wel twee paar handschoenen toen ik ging schaatsen vorig jaar.
Zeker zo'n dun sjaaltje waar je het niet eens warm van krijgtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn docent BE loopt altijd met een sjaal, al is het 20 graden celsius.
En het staat gay.
nu ben je nog knapperterquote:
Als het heel erg koud is vind ik het wel prettig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee vesten over elkaar zit toch ook niet lekker?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neuj maar het past niet bij de rest van je gezicht
En bij iedere foto die ik van jou zie denk ik weer, wtf zit er op je neus![]()
OKE DAN GA IK DAT OOK MAAR DAN.quote:
Je bent echt de enigequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vond je er toen leuker uitzien
Je weet wat ik bedoelde?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat had niks met spelling te maken
Ik faalde vandaag weer, ik zat zo in de bus en ik stond op, slingert heel mn mobiel door de bus heen
HEY!quote:
We hebben 6 weken lang rondgereisd met mijn ouders, zusje en oom+tante.quote:
Wat een talentenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi m'n huisgenoten hadden erwtensoep gemaaktze waren er sinds gisteravond al mee bezig
alleen het was geen soep maar meer een soort stamppot. Was wel lekker though
!
FUUUUUquote:
Kook voor me!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi m'n huisgenoten hadden erwtensoep gemaaktze waren er sinds gisteravond al mee bezig
alleen het was geen soep maar meer een soort stamppot. Was wel lekker though
!
Ik moet wel een bril ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ben je blind of doe je maar alsof ?
En nee, het stond me ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik bedoelde het als van ik durf niet te zeggen dat het niet zo is, want dat is gemeenquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit meisje biedt me aan om met haar af te spreken bij haar thuis en naar eigen zeggen zorgt ze er dan voor dat mijn vriendin er niet achter komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Wat zeg je wel niet tegen haar dat ze met je wil afsprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit meisje biedt me aan om met haar af te spreken bij haar thuis en naar eigen zeggen zorgt ze er dan voor dat mijn vriendin er niet achter komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Die neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Goaf, ik wil ook nog een keer naar Vancouver geweest. Ik ben alleen in Toronto en omgeving geweest. Wel echt onzettend goaf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hebben 6 weken lang rondgereisd met mijn ouders, zusje en oom+tante.
We begonnen met een camper in calgary, zijn vervolgens naar drumheller (oostelijk) gegaan. Vervolgens terug naar banff en een tijdje in banff en Jasper national park gestaan waar we ook het plaatsje Jasper hebben bezocht (op de dag van de arbeid = feest)
Vervolgens een week bij kennissen in Kelowna gestaan waarna we samen met hun ergens op een camping bij de grens met Amerika in de buurt van vancouver hebben gestaan.
Vervolgens zijn wij weer doorgegaan richting yellowstone park in Amerika waarna we uiteindelijk weer terug zijn gegaan naar calgary.
Tussendoor zijn we ergens ook nog een keer even teruggeweest in Calgary for het jaarlijkse rodeo gebeuren.
Nee. Iets met die en dat.quote:
quote:
Oke heel eng, die zet ik echt 3 seconden geleden op, ook op youtube en daarna zie ik je postquote:
"Hoi"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zeg je wel niet tegen haar dat ze met je wil afspreken
Dat is niet omdat ik dat niet weet hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf, ik wil ook nog een keer naar Vancouver geweest. Ik ben alleen in Toronto en omgeving geweest. Wel echt onzettend goaf.
Zou daar erg graag willen wonen.
[..]
Nee. Iets met die en dat.![]()
Ik ben gemeen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als van ik durf niet te zeggen dat het niet zo is, want dat is gemeen
Ik bedrieg ook niemand.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben gemeen.
[..]
Ik bedrieg ook niemand.
IK MAAK KUTMUZIEK. VOOR M'N KUTPUBLIEK. VOOR JE ZUSJES BIL EN JE ZUSJES TIET.quote:
Onze hersenen zijn telepathisch verbonden met elkaar!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke heel eng, die zet ik echt 3 seconden geleden op, ook op youtube en daarna zie ik je post!
Ik zeg het zo wel tegen jou alleen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet omdat ik dat niet weet hoor
Rawrquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onze hersenen zijn telepathisch verbonden met elkaar!!!!
Ik ga even op msn met je praten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga donderdag met een 16 jarig meisje naar de bios.
Dat kan toch nog wel ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga donderdag met een 16 jarig meisje naar de bios.
En dat is waarom ik geen relatie hebquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vreemdgaan mogen van mij echt de pokkepleuris krijgen.
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, zolang we niks hebben ......;p
Eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vreemdgaan mogen van mij echt de pokkepleuris krijgen.
Ik ben wel 20quote:
LEUGENS!quote:
Er was eerst ook zo'n kneus van 22 die mijn vriendin probeerde van me af te pakkenquote:
Was dat die keer toen je dat bericht terugpm'de op Hyves? Die heb ik nog wel gelezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er was eerst ook zo'n kneus van 22 die mijn vriendin probeerde van me af te pakken![]()
. Toen ging hij daarna mij bedreigen
![]()
.
Dat zeg je puur en alleen omdat er tussen jou en ZH ook 4 jaar zit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan wel, sommige meisjes van 16 komen veel ouder over
Ik was altijd meer van de zeehondjes in Pieterburen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om naar het dolfinarium te gaan
Pedo!quote:
Sjonge, wel víér hele jarenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeg je puur en alleen omdat er tussen jou en ZH ook 4 jaar zit!
Dat is zo ver weg van hier ;oquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van de zeehondjes in Pieterburen.
For rizzle?quote:
Boeiend , al was ze 14.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan wel, sommige meisjes van 16 komen veel ouder over
Oke.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om naar het dolfinarium te gaan
FOUT!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Japsnars het volgende:
[...]
Dat zeg je puur en alleen omdat er tussen jou en ZH ook 4 jaar zit!
Nee dat gaat weer tefurr.quote:
18quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
For rizzle?
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ben een maand geleden 18 geworden, het scheelt iets meer dan een jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
For rizzle?
Hoe oud ben jij eigenlijk?
18 jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden 18 geworden, het scheelt iets meer dan een jaar.
Ja dat wist ikquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
[..]
FOUT!
3 jaar, 11 1/2 maand.
K. was 3 jaar en 3 maanden jonger.
quote:
Wij gaan daar wel binnenkort misschien heen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
[..]
FOUT!
3 jaar, 11 1/2 maand.
K. was 3 jaar en 3 maanden jonger.
Ik ben ontmaagd door een meisje dat 3 jaar ouder was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Zotheid het volgende:
Meisjes zijn eerder mentaal volwassen dus 3/4 jaar verschil kan prima. Andersom niet.
18quote:
Ahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAAR BEN IK NIET ZO LANG GELEDEN MET FAMILIEWEEKEND GEWEEST.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook van hier. Maar op Texel hebben we ECOMARE.
Een maand geleden? Ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Texel is voor helden. Al is Waterland voor nog grotere helden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAAR BEN IK NIET ZO LANG GELEDEN MET FAMILIEWEEKEND GEWEEST.
Baas!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ontmaagd door een meisje dat 3 jaar ouder was.
Ik heb een jongen ontmaagd die 3 jaar jonger was, ben ik nu een bazin ?quote:
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ontmaagd door een meisje dat 3 jaar ouder was.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij gaan daar wel binnenkort misschien heen ?
Familieweekend ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAAR BEN IK NIET ZO LANG GELEDEN MET FAMILIEWEEKEND GEWEEST.
Hoe jong was hij wel niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een jongen ontmaagd die 3 jaar jonger was, ben ik nu een bazin ?
14?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vuige sletquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil hier om gniffelen. Mag dat?quote:
Nee, nu wil ik het weten ookquote:
Als je het echt niet kunt laten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil hier om gniffelen. Mag dat?
quote:
Dank je.quote:
Whut?quote:
Je knuffelbeer je vriendje noemenquote:
Ik had ooit een vriendje die 3 jaar jonger was, snap je ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Whut?
Nu snap ik er echt vrij weinig meer van.![]()
?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe Crack_ had tot vorige week een vriendje van 14.
Dat is al best een hele lange tijd geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe Crack_ had tot vorige week een vriendje van 14.
PM plz!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendje die 3 jaar jonger was, snap je ?
Met heul veul kleurtjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeker zo'n dun sjaaltje waar je het niet eens warm van krijgt?
Ja oke.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als het heel erg koud is vind ik het wel prettig.
Gelukkig niet.quote:
Dus jij hebt hem ontmaagd, waarmee je wil zeggen dat jij zelf daarvoor al was ontmaagd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is al best een hele lange tijd geleden
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus jij hebt hem ontmaagd, waarmee je wil zeggen dat jij zelf daarvoor al was ontmaagd?
Hoe jong was jij wel niet toen je ontmaagd werd joh?
11?
WHAHAHA EN DAT WERKT NIET OP DIE MAC VAN JE. LEKKER VOOR JE!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PM plz!
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van een reservering via onze website, www.gameshop.nl
U heeft de volgende gegevens opgegeven:
Product: Call of Duty,Modern Warfare 2
Platform: PC
Kutzooi, per ongeluk voor de PC ipv de PS3 besteld.
Whehe Crack heeft op haar 14e haar 11-jarige vriendje ontmaagd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is al best een hele lange tijd geleden
OWND.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WHAHAHA EN DAT WERKT NIET OP DIE MAC VAN JE. LEKKER VOOR JE!
Ik moet nu denken aan de jongste vader, uit Engeland.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe Crack heeft op haar 14e haar 11-jarige vriendje ontmaagd.
Nieuwsgierigheid.quote:
Die uiteindelijk de vader heul niet bleek te zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de jongste vader, uit Engeland.
Omdat je onduidelijkheid over jezelf scheptquote:
Ik heb ook XP.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WHAHAHA EN DAT WERKT NIET OP DIE MAC VAN JE. LEKKER VOOR JE!
BEKKIE!quote:
En dat hou ik ook lekker zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat je onduidelijkheid over jezelf schept
Ik in de zomer voordat ik 16 werdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn maagdelijkheid pas op mijn 16de verloren.
Is die vent nog niet dood?quote:
In de zomer voordat ik kaal werd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik in de zomer voordat ik 16 werd.
Ik m'n 20equote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn maagdelijkheid pas op mijn 16de verloren.
Wel een rits andere potentiele vaders...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die uiteindelijk de vader heul niet bleek te zijn.
Zo, jij was er vroeg bij dan.quote:
NEEN!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Pics van 4Ebe's vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |