Sommige mensen werken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef DragonFire het volgende:
owwwwwwwww je snapt het ook niet, overdag moet je juist naar de normale films gaan. Dan zit er niemand
Ik vroeg me hetzelfde af.quote:
quote:
Jslavenburg kijkt leuke tekenfilms of animatiefilms stiekum alleen thuis, in de veiligheid van zijn eigen onzekerheidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:12 schreef jslavenburg het volgende:
TS gaat naar een kinder film in de bios
wát?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:22 schreef Siddartha het volgende:
Je bent gewoon een kanker* racist.
*= niet mijn woorden
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:11 schreef Flodder450 het volgende:
ik was vandaag met men vader,men moeder men zusje,en 2 pleegkinderen van ons naar de bios gegaan om ice age 3 te kijken
afijn,maar dan komt het,rennende,schreeuwende NEGER kinderen in de bioscoop,en de BUITENLANDSE ouders zitten op hun luie gat
![]()
klacht:irritante kut-koters die rennen door de bioscoop-zaal![]()
subklacht1:ouders die er niks aan doen
subklacht2:personeel die het koud laat
SUBKLACHT 3: NEGERS!
Ik zeg het maar voor je: Marokkanen dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef error_404 het volgende:
Moet je een keer 's avonds naar de bios gaan; dan heb je ook nog irritante jongetjes met capuchons die zitten te bellen en te schreeuwen en blikjes cola door de zaal mikken...
Je "humor" faalt jammerlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Siddartha het volgende:
Dit is de originele openingspost:
[..]
Nee wacht, ik denk niet dat dit humor is.... ik denk dat dit écht gewoon weer zo'n marocje is die zich meteen aangesproken voelt en 'disskriemienaatsie!' roept...quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Siddartha het volgende:
Dit is de originele openingspost:
[..]
kan ook nog van klote zijn...quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Leer Nederlands! Afgrijselijke OP.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Leer Nederlands! Afgrijselijke OP.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:31 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Het sloeg meer op een door TS eerder geopend topic.
Sukkels die alles verdraaien.
omdat ik daar te lui voor benquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:35 schreef rozenijlpaard het volgende:
Bijna nooit last van in Amsterdam.
Maar ts, waarom open je dan een topic op Fok ipv dat je opspringt en die koters aan hun oren de zaal uitsleept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |