Ik doe altijd maar één soort beleg op m'n bammetjes die ik met een dun laagje boter besmeer, hussel nooit iets door appelmoes, curry, ketchup, majo, picallilly etc. Doe alleen slagroom op gebak en soms op warme chocolademelk etc. Dus ik denk serieus dat mijn eetgewoonten in niets afwijken van wat als 'normaal' word gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef Lano het volgende:
[..]
Jij vind ze niet raar meer, omdat je er zelf nooit bij stilstaat, volgens mij heeft iedereen wel rare dingen.
Wat ben jij saai zeg!quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:00 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar één soort beleg op m'n bammetjes die ik met een dun laagje boter besmeer, hussel nooit iets door appelmoes, curry, ketchup, majo, picallilly etc. Doe alleen slagroom op gebak en soms op warme chocolademelk etc. Dus ik denk serieus dat mijn eetgewoonten in niets afwijken van wat als 'normaal' word gezien.
Wtf gast.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef VinceMega het volgende:
Boterham met leverpastei en hagelslag. Knacebrood met smeerkaas en hagelslag. Lasagne met appelmoes. Voor de rest ben ik best normaal.
nee, kaas met jam is normaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:54 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Wtf gast.
Vleeswaren en chocolade combineren.
Ik heb ook een vriend, door voor het uitgaan ook een rauwe ui at, alsof een appel wasquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:49 schreef VulpesVulpes het volgende:
rauwe ui
rauwe champignons
schimmelkaas met chocolade
ik dacht dat piccalilly op zich al erg genoeg was bij iets anders dan patatquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik vindt het heerlijk om een rauwe paprika te eten
brood+ mosterd + oude kaas en slagersworst 14.gif
boterham met aardbeienjam banaan en kaas
de oude combinatie pindakaas en aardbeienjam
patatje met combinatie van curry uitjes piccalilly mayo en mosterd (doorelkaargeroerd)
Kut dat doe ik ook...quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef SjonnieSjoffel het volgende:
Zolang je je eigen poep niet eet is er niks aan het handje...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:09 schreef noobdeswoop het volgende:
ben er achter gekomen dat fruit met mosterd ook goed kan appeltaart met mosterd is en master combi
ik wil meer appeltaart met mosterd![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |