quote:
Je doet een ketting om z'n nek?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Borstenmannetje het volgende:
Ik bied 15 voor de pup, inclusief de ketting....om z'n nek
Hoho, dan wel levenloos opgestuurdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Je doet een ketting om z'n nek?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
http://www.dogweb.nl/gedrag/zindelijk.htmlquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:52 schreef Bastoenie het volgende:
Wtf een puppie nemen als je nog in een studentenhuis woont?gewoon dat beest met zijn gezicht door zijn eigen stront halen en dan naar dat mokkel brengen
![]()
![]()
Zo heb ik het de laatste jaren ook aangeleerd om het toilet te gebruikenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:12 schreef Ill-Bill het volgende:
neus door zn eigen ontlasting halen.
zo zou jij het ook afleren.
Kun je je slaapkamer deur niet dicht doen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef terror623 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHH FUUUUUUUUUUUU
Huisgenootje van mij heeft een pup, superlief beestje, ware het niet dat het beest consequent de boel onderschijt, het voor elkaar krijgt om dat voornamelijk in de slaapkamers te doen van anderen dan het baasje, het voor elkaar krijgt om diaree over matrassen heen te spuiten, kleding te vergallen en mijn administratie te verneuken. FUUUUUUUUU
Doe niet zo zielig en trip terug als ze tript.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef terror623 het volgende:
Een keer een drol van een pup in huis is heus niet zo erg, maar dit is al weken aan de gang, en als ik haar vraag om het op te ruimen moet ik bijna op mijn knieen om te zorgen dat dat ook gebeurd, vraag ik niet voorzichtig genoeg dan tript ze hem de pan uit.
Ik wordt er strontziek van
Dat dus, en anders gewoon de stront in haar kamer gooien en de hond uit het raam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:02 schreef Barachem het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig en trip terug als ze tript.
Het is haar beest en haar verantwoordelijkheid en als ze die niet wil nemen en erover tript, zijn de consequenties voor haar.
Dat dus!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat dus, en anders gewoon de stront in haar kamer gooien en de hond uit het raam.
Het is -HAAR- hond die in -JOUW- kamer schijt, ongevraagd..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef terror623 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHH FUUUUUUUUUUUU
Huisgenootje van mij heeft een pup, superlief beestje, ware het niet dat het beest consequent de boel onderschijt, het voor elkaar krijgt om dat voornamelijk in de slaapkamers te doen van anderen dan het baasje, het voor elkaar krijgt om diaree over matrassen heen te spuiten, kleding te vergallen en mijn administratie te verneuken. FUUUUUUUUU
Een keer een drol van een pup in huis is heus niet zo erg, maar dit is al weken aan de gang, en als ik haar vraag om het op te ruimen moet ik bijna op mijn knieen om te zorgen dat dat ook gebeurd, vraag ik niet voorzichtig genoeg dan tript ze hem de pan uit.
Ik wordt er strontziek van
Je wilt een pup ziek maken om je punt te maken bij een huisgenoot? Wat voor leip ben jij dan. Zeg gewoon tegen dat wijf dat ze die pup bij der moet houden, volgende drol in jou kamer gaat rechtstreeks haar bed in. Zo zou ik het doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Barachem het volgende:
Een veel gemenere zet om te doen wanneer je kamer niet op slot kan en je huisgenoot stellig beweert dat jij je deur nooit dicht doet, is het op de grond laten liggen van uitgepakte goedkope melkchocola.
Wordt puppy erg ziek van en als huisgenoot er iets van zegt, simpelweg haar aanzeiken dat het achterlijk is dat ze het toelaat dat het beest chocola krijgt en dat ze maar voortaan op moet letten dat je deur daadwerkelijk dicht is, want je chococultus verlangt dat je opengemaakte chocola op de grond laat liggen en dat dat zeer belangrijk en spiritueel voor je is.
Vooral ook mompelen over heilige cacaoplanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |