kroketten zijn sowieso goorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:20 schreef FashionXstar het volgende:
Kroketten zijn ook fucking vies daar!!![]()
![]()
![]()
Kanker, die gehakt heb ik gisteren in huis gehaaldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:17 schreef piepschuimblok het volgende:
Albert Heijn staat toch bekend om het slechte vlees? Dan zal het met een broodje bapao wel het zelfde verhaal zijn he.
http://www.meatandmeal.nl(...)nkende-troep%27.html
Tuurlijk johquote:‘Vorige week heb ik het eens in de pan durven gooien’, zei hij over het AH-gehakt. ‘Mijn kinderen wilden het niet eten, we hebben het gewoon in de prullenbak gegooid’, aldus Wilbrink.
Volgens Wilbrink schamen zelfs de vleesinkopers van Albert Heijn zich voor het vlees dat in de schappen ligt. Dat zouden ze hem vorige week, tijdens de Smaakparade, hebben toegegeven.
Gewoon extra veel peper en zout...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kanker, die gehakt heb ik gisteren in huis gehaald
Misschien krijg je het er wel van...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kanker, die gehakt heb ik gisteren in huis gehaald
kenkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Niets gaat boven een heerlijk broodje kroket![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat voor vage oranje kankerstaaf dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Mits:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mits:
[ link | afbeelding ]
Niet vergeten hoor!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage oranje kankerstaaf dan?
Hij lijkt wel een beetje ongebakken jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage oranje kankerstaaf dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |