Hoe moeten volgens jou websites dan geld verdienen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:25 schreef Cluijt het volgende:
Ze worden groter en vervelender!!!!
HEEL FOK! IS BEDEKT MET EEN STOMME RECLAME!!!!
Ik wil op het forum klikken, klik ik dus vol op de reclame. LEAVE ME ALONE!!!!!
Klacht: Reclames die heel je beeldscherm vullen!!
Anti Klacht: ER IS GEEN ANTI KLACHT TEGEN RECLAME
Gewoon goeie search termen verzinnen. Waardoor je bovenaan in de search staat oid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe moeten volgens jou websites dan geld verdienen ?
quote:
Voor bovenaan staan in search resultaten wordt tegenwoordig ook zwaar betaald, hoor. Er zijn mensen die daar bedrijven in hebben om bijvoorbeeld in Google zo tactisch mogelijk naar voren te komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Gewoon goeie search termen verzinnen. Waardoor je bovenaan in de search staat oid.
Ach, volgens mij is dit topic naar aanleiding van het faalontwerp van die nieuwe Philips TV, toch? Zolang er geen enkele film in dat formaat wordt gemaakt, gaat het nooit lekker werken, lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:41 schreef isogram het volgende:
Tja, dat bedrijven reclame maken, snap ik best. Dat websites hun inkomsten uit reclame halen, snap ik ook. Ik moet alleen niks hebben van die opdringerige reclames die het hele scherm bedekken zonder dat je daar om vraagt. Ze hebben op mij ook een averechts effect. Het is voor mij eerder reden om zo'n product NIET te kopen.
Geld verdienen door puur en alleen bovenin de search te staan? BRILJANT!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Gewoon goeie search termen verzinnen. Waardoor je bovenaan in de search staat oid.
??quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef Cluijt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |